ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

معاون آموزشی دانشگاه آزاد گفت: شهریه گروه پزشکی دانشگاه آزاد که قرار بوده برای سال تحصیل پیش رو افزایش یابد، به حالت متعارف باز می گردد.
علیرضا رهایی افزود: قرار است جلسه ای با حضور اعضای هیات امنای دانشگاه آزاد درباره تغییرات شهریه دانشجویان گروه پزشکی برگزار شود که خروجی این جلسه اطلاع رسانی می شود.
بر اساس جلسه هیات امنای دانشگاه ازاد که اواخر اسفندماه سال گذشته برگزار شده بود، مقرر شد شهریه ثابت دانشجویان رشته‌های غیر پزشکی ورودی سال 1395 به ماقبل بدون تغییر و شهریه متغیر آنها نسبت به سال ٩٥ ، به میزان 10 درصد افزایش یابد.
بخشنامه دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص نرخ شهریه سال تحصیلی 97-96 برای رشته‌های پزشکی و غیرپزشکی،‌ دانشجویان علوم پزشکی این دانشگاه هفته گذشته اعلام شده و با اعتراضات زیادی مواجه شد.
همچنین شهریه ثابت و متغیر دانشجویان رشته‌های غیرپزشکی که از مهر 96 وارد دانشگاه می‌شوند نسبت به سال گذشته 10 درصد افزایش می‌یابد و شهریه متغییر آنها تابع نرخ شهریه وزارت بهداشت برای رشته های خودگردان است.
بر این اساس، شهریه ثابت دانشجویان رشته های پزشکی که قبل از مهر 96 وارد دانشگاه شده اند افزایش نمی یابد، اما شهریه متغیر آن‌ها تابع نرخ شهریه وزارت بهداشت برای رشته‌های خودگردان است، که به زودی اعلام می شود.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید