ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

اسامی پذیرفته شدگان نهایی استعداد درخشان بدون آزمون کارشناسی ارشد رشته های گروه پزشکی بر روی سایت سازمان سنجش آموزش پزشکی قرار گرفت.
کلیه پذیرفته شدگان لازم است جهت ثبت نام بر اساس رشته و دانشگاه محل قبولی، اصل، کپی و اسکن مدارک مورد نیاز را آماده و مطابق جدول زمان بندی اعلام شده در سایت دانشگاه پذیرفته شده، جهت ثبت نام به آموزش دانشگاه مراجعه نمایند.
نظر به اینکه کلیه دانشگاه ها زمان و نحوه ثبت نام را در سامانه اینترنتی خود اعلام می کنند، لذا پذیرفته شدگان پیش از مراجعه حضوری به دانشگاه ملزم به مراجعه به سامانه های مذکور می باشند.
ضمنا هر گونه تکمیل ظرفیت پس از اعلام نتایج نهایی، بر اساس اعلام دانشگاههای متقاضی صورت می پذیرد.به عبارتی اگر دانشگاهی بعد از زمان انتخاب رشته محل مجوزی کسب کرده و یا به هر دلیل متعاقبا ظرفیت جدید اعلام کرده باشد و یا دانشگاههایی که به دلایل مختلف ظرفیت پذیرش آنها تکمیل نشده و همه این دانشگاهها درخواست معرفی افراد جدید و یا افراد جایگزین نمایند، پس از تصمیم گیری در مراجع ذیربط نسبت به این مرحله اقدام خواهد شد.لذا داوطلبان ملزم می باشند هر هفته سامانه اینترنتی مرکز سنجش را ملاحظه کنند.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید