ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

بنابر اعلام سازمان سنجش آموزش پزشکی کشور، ثبت نام هر دانشگاه طی یکی از روزهای مشخص شده در بازه زمانی 1401/06/19 لغایت 1401/06/22 بر اساس اعلام هر یک از دانشگاههای پذیرنده در سامانه اینترنتی همان دانشگاه می باشد.

کلیه پذیرفته شدگان می بایست جهت اطلاع از زمان، مکان و مدارک مورد نیاز و نحوه ثبت نام به سامانه دانشگاه پذیرفته شده مراجعه نمایند.
براساس آیین نامه آموزشی دوره های کارشناسی ارشد ناپیوسته مصوب شورایعالی برنامه ریزی علوم پزشکی هر گونه انتقال، تغییر رشته و یا جا به جایی محل تحصیل در دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته ممنوع می باشد. بنابراین با توجه به اینکه محل پذیرش را خود فرد و با آگاهی کامل تعیین و ثبت نموده، لذا هیچ گونه تغییر در رشته محل پذیرش انجام نخواهد شد.
کارنامه علمی و نهایی حداکثر تا پایان دی ماه سال جاری قابل رویت و دریافت از سامانه می باشد و به هیچ عنوان متعاقباً کارنامه صادر نخواهد شد.
در سایت سنجش پزشکی گزینه نتایج نهایی، فقط افرادی است که در آزمون پذیرفته شده اند نتیجه خود را مشاهده می نمایند. سایر داوطلبینی که انتخاب رشته محل انجام داده و پذیرفته نشده اند از گزینه کارنامه نهایی، وضعیت خود را مشاهده نمایند.
در کارنامه نهایی:
ستون رشته- دانشگاه: کلیه انتخاب های داوطلب بر اساس فرم انتخاب رشته محل می باشد.
ستون رتبه در دانشگاه: در این ستون جایگاه داوطلب بین کلیه افراد یعنی مجموع داوطلبان سهمیه آزاد و رزمندگان و ایثارگران 25%و 5% که این رشته محل را انتخاب نموده اند نشان می دهد.
ستون آخرین رتبه پذیرفته شده سهمیه آزاد: رتبه آخرین فرد پذیرفته شده سهمیه آزاد را در همان رشته محل نشان می دهد.
ستون رتبه در سهمیه رزمندگان: این ستون فقط برای متقاضیان سهمیه رزمندگان و ایثارگران 25% و 5% می باشد. و رتبه فرد متقاضی سهمیه های 25% و یا 5% را بین متقاضیان این سهمیه در رشته محل انتخابی نشان می دهد.
ستون آخرین رتبه پذیرفته شده سهمیه رزمندگان: نشان دهنده آخرین رتبه قبولی این سهمیه در این رشته محل است. عدد صفر بدین معنی است که هیچ فردی در این سهمیه برای این رشته محل حد نصاب لازم را کسب ننموده است.
ستون آخرین رتبه پذیرفته شده سهمیه بومی: نشان دهنده آخرین رتبه قبولی این سهمیه در این رشته محل است. عدد صفر بدین معنی است که هیچ فردی در این سهمیه برای این رشته محل شرایط لازم را کسب ننموده است.
ستون قبولی: در صورتیکه فرد در یکی از اولویتهای انتخابی اش علامت ** را مشاهده نماید، بدین معنی است که فقط در اولین رشته محلی که حایز اولویت پذیرش شده، پذیرش شده است. اگر داوطلب مردود شده باشد در هیج یک از اولویتها علامت ** وجود نخواهد داشت.
عدم مراجعه و ثبت نام هر یک از پذیرفته شدگان طی تاریخهای مقرر در دانشگاه به منزله انصراف بوده و هیچگونه اعتراضی در این مورد پذیرفته نخواهد شد.
داوطلبانی که علاوه بر آزمون وزارت بهداشت در آزمون کارشناسی ارشد وزارت علوم یا سایر مراکز نیز پذیرفته شده اند ملزم به ثبت نام در یکی از دو محل می باشند و در صورت محرز شدن ثبت نام در هر دو محل، قبولی آنها در رشته های مربوط به وزارت بهداشت در هر مرحله از تحصیل کان لم یکن تلقی می شود.
کلیه متقاضیان استعداد درخشان با آزمون که از طریق دانشگاه جهت استفاده از این تسهیلات معرفی شده و در آزمون شرکت نموده اند دقت نمایند از فرصت یکبار خود استفاده کرده اند و دیگر مجاز به استفاده از این سهمیه نمی باشند.
کلیه پذیرفته شدگان در اولین اولویت انتخابی حائز شرایط پذیرش از نظر علمی، پذیرفته شده اند که با علامت ** مشخص شده است. بسیاری از پذیرفته شدگان در اولویتهای بعد از محل پذیرش کنونی، حائز رتبه خوب می باشند ولی به منزله قبولی نیست. با توجه به اینکه فرد با آگاهی کامل انتخاب رشته محل نموده است، لذا جابه جایی در اولویتهای رشته محل بعدی امکان پذیر نمی باشد.
یکی از شرایط پذیرش در سهمیه های رزمندگان و ایثارگران و استعدادهای درخشان با آزمون کسب حد نصاب لازم می باشد، داوطلبان این سهمیه ها که حد نصاب لازم را کسب نکرده اند، حائز شرایط پذیرش در این سهمیه نشده اند. به عبارتی داوطلب در مرحله نخست در چند برابر ظرفیت پذیرش دارای حد نصاب بوده و مجاز به انتخاب رشته محل شده ولی در مرحله نهایی (به اندازه ظرفیت پذیرش) حائز حد نصاب لازم نشده است. همچنین ممکن است برخی از متقاضیان این سهمیه ها علی رغم کسب حدنصاب، به دلیل تکمیل شده ظرفیت پذیرش با نفرات حائز نمرات بالاتر این سهمیه جزء پذیرفته شدگان نباشند.
پذیرفته شدگان کلیه واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی دقت نمایند اسامی قبول شدگان همزمان با سایر دانشگاهها به دفتر معاونت علوم پزشکی این دانشگاه ارسال می گردد و توسط دفتر مذکور نتایج به واحدهای زیر مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ می شود. لذا در صورت عدم دریافت لیست مربوطه توسط واحد ذیربط، فقط با دفتر معاونت علوم پزشکی این دانشگاه هماهنگ شود.
داوطلبان در صورت داشتن سوال، مراتب را از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی قسمت سیستم پاسخگویی- ارسال درخواست- و دسته بندی های مرتبط اسال نمایند. هیچگونه مراجعه حضوری، تماس تلفنی و مکاتبه پاسخ داده نمی شود و فقط به درخواستهایی که از طریق فرم مذکور و در دسته بندی درست، ترتیب اثر داده می شود.

 

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید