ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

دبیر علمی جشنواره ملّی پژوهش و فناوری اعلام کرد: بنا به تماس‌های مکرر دانش پژوهان و موافقت دبیرخانه جشنواره ملی پژوهش و فناوری، پایان‌نامه‌های مقطع کارشناسی ارشد نیز در دبیرخانه جشنواره قابل پذیرش خواهد بود.
سعیده اکبری داریان اعلام کرد: با توجه به تماس ها و درخواست های مکرّر استادان و نیز فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی ارشد با دبیرخانه جشنواره، تصمیم گرفته شد تا پایان نامه‌های مقطع کارشناسی ارشد حول محورهای فراخوان جشنواره در فرایند داوری و ارزیابی قرار گیرد. بنابراین علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را حداکثر تا تاریخ ۳۰ آبان ماه سال جاری به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند. همچنین این زمان، تمدید نخواهد شد.
وی گفت: پیش از این و در نخستین جلسه کمیته علمی جشنواره، با توجه به توافق اکثریت اعضا مقرر شد تا پایان‌نامه‌ها فقط در مقطع دکتری پذیرفته شده و در مقطع کارشناسی ارشد، تنها موضوعاتی مانند علوم آرشیوی که مقطع دکتری ندارند، پذیرش شوند.
وی افزود: امسال کاربرگ‌های ارزیابی آثار، بازطراحی شده‌اند و شرکت‌کنندگان در جشنواره می‌توانند معیارها و کاربرگ های ارزیابی آثار را، ازطریق وبسایت جشنواره دریافت کنند.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید