ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

داوطلبان آزمون‌ کارشناسی‌ارشد ناپیوسته‌ سال‌ ۱۴۰۳ موظف هستند معدل مندرج در کارت شرکت در آزمون را کنترل کنند و در صورت مشاهده مغایرت نسبت به ویرایش معدل خود اقدام کنند.

 

کارت شرکت در آزمون حاوی اطلاعات ثبت‌نامی، تاریخ و محل برگزاری آزمون داوطلبان از دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ بر روی درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفته است.با توجه به دریافت اطلاعات شناسنامه‌ای متقاضیان از سامانه ثبت احوال، امکان ویرایش اطلاعات شناسنامه‌ای وجود ندارد. لذا چنانچه مغایرتی در اطلاعات مندرج در بندهای ۱، ۲، ۳، ۴، ۵ و ۶ کارت شرکت در آزمون وجود دارد ضروری است موارد مغایرت را از اداره ثبت احوال منطقه سکونت پیگیری کنند.

چنانچه در رابطه با بند معلولیت اختلافی مشاهده می‌شود، ضروری است در یکی از روزهای چهارشنبه ۲ اسفند و پنجشنبه ۳ اسفند از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۲ و ۱۴ تا ۱۷ به نماینده سازمان سنجش مستقر در واحد رفع نقص حوزه مربوطه مراجعه کنند. (آدرس واحدهای رفع نقص در سایت سازمان سنجش درج شده است).

در صورتی که در رابطه‌ با سایر مندرجات‌ کارت شرکت در آزمون از جمله نام رشته تحصیلی، نام محل تحصیل و معدل دوره کارشناسی (معدل براساس مفاد بند «د» مندرج در این اطلاعیه) و با توجه‌ به‌ ثبت‌نام انجام شده اشکالی‌ مشاهده‌ می‌شود، لازم است جهت اصلاح مورد یا موارد مذکور از ۳۰ بهمن تا ۴ اسفند ۱۴۰۲ منحصراً به قسمت ویرایش اطلاعات کارت در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش مراجعه و موارد مربوط اصلاح شود.توضیحات مهم در خصوص معدل داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد

معدل مندرج در کارت شرکت در آزمون داوطلبان، براساس ثبت‌نام اینترنتی که توسط خود داوطلب انجام شده، درج شده است، لذا داوطلبان لازم است معدل مندرج در کارت شرکت در آزمون خود را با توجه به توضیحات زیر بررسی و در صورت مشاهده مغایرت، به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه و نسبت به ویرایش معدل خود اقدام کنند.

در غیر این‌صورت مسؤولیت هرگونه تبعات بعدی به عهده شخص داوطلب بوده و هیچ‌گونه عذری در این مورد پذیرفته نیست. تأکید می‌شود داوطلبان نسبت به کنترل معدل اعلامی و معدل واقعی خود اقدام لازم را بعمل آورند. لازم به ذکر است در سنوات گذشته نسبت به لغو قبولی داوطلبان دارای مغایرت معدل، حتی در حد چند صدم نمره نیز اقدام شده است.

تبصره ۱- فارغ‌التحصیلان سنوات قبل و همچنین آن دسته از داوطلبانی که تا تاریخ ۷ آبان ۱۴۰۲ (زمان شروع ثبت‌نام برای شرکت در آزمون) به عنوان دانش‌آموخته تلقی شده‌اند و یا به عبارت دیگر موفق به اخذ مدرک لیسانس (کارشناسی) شده‌اند باید معدل مندرج‌ در مدرک‌ لیسانس ‌ (کارشناسی) آنان با معدل مندرج در کارت شرکت در آزمون یکسان باشد.

تبصره ۲- دانشجویان شاغل‌ به‌ تحصیل‌ در مقطع کارشناسی که در زمان شروع به ثبت‌نام برای شرکت در این آزمون (تاریخ ۷ آبان ۱۴۰۲) همچنان دانشجو بوده‌اند و حداکثر تا ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ فارغ‌التحصیل شده‌اند، لازم است در قسمت ویرایش اطلاعات کارت شرکت در آزمون نسبت به اصلاح معدل خود براساس مدرک فارغ‌التحصیلی اقدام کنند.

تبصره ۳ - از آنجایی که ملاک گزینش نهایی برای آن دسته از داوطلبانی که حداکثر تا تاریخ ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ فارغ التحصیل خواهند شد؛ میانگین نمرات واحدهای گذرانده شده آنان تا ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ است، لذا لازم است در هنگام دریافت کارت شرکت در آزمون (از ۳۰ بهمن تا ۴ اسفند) نسبت به ویرایش معدل خود در قسمت مربوط به ویرایش اطلاعات ثبت نامی، اقدام کنند.

تذکر مهم: دانشجویان سال آخر مقاطع کارشناسی پیوسته یا ناپیوسته که حداکثر تا تاریخ ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ فارغ التحصیل خواهند شد باید اصل فرم تکمیل شده معدل را (فرم مندرج در سایت سنجش) پس از تاریخ ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ تکمیل و فرم تکمیل شده را به تأیید دانشگاه یا مؤسسه آموزش عالی محل فارغ التحصیلی برسانند.

تبصره ۴- داوطلبانی که دارای مدرک کارشناسی ناپیوسته بوده و یا دانشجوی این مقطع هستند، باید معدل مدرک کاردانی خود را نیز وارد کنند.

تبصره ۵- داوطلبانی که هم دارای مدرک کارشناسی پیوسته و هم کارشناسی ناپیوسته بوده اما فاقد مدرک کاردانی هستند باید فقط معدل مدرک کارشناسی پیوسته خود را وارد کنند.

نکته مهم: با توجه به اینکه درصورت مغایرت معدل ثبت شده در فرم ثبت نام بعد از اعلام قبولی نهایی، با معدل واقعی که به هر دلیل اشتباه قید شده باشد، منجر به لغو قبولی داوطلب می‌شود، ضرورت دارد نهایت دقت را درخصوص ثبت معدل واقعی خود به عمل آورند.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید