ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

 

نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۳ ۲۴ خردادماه اعلام می شود. وی افزود: اسامی معرفی شدگان حد نصاب آزمون دکتری تخصصی نیمه دوم خردادماه اعلام می شود. جمالی یادآور شد: همانند سال گذشته نتایج خام مرحله اول کنکور سراسری که […]

 

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر احسان جمالی در نشست خبری سازمان سنجش آموزش کشور گفت: نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۳ ۲۴ خردادماه اعلام می شود.

وی افزود: اسامی معرفی شدگان حد نصاب آزمون دکتری تخصصی نیمه دوم خردادماه اعلام می شود.

جمالی یادآور شد: همانند سال گذشته نتایج خام مرحله اول کنکور سراسری که اردیبهشت ماه برگزار شد به همراه نتایج اولیه آزمون تخصصی فرهنگیان 24 خردادماه اعلام می شود.

وی گفت: نتایج اولیه آزمون دکتری تخصصی فروردین ماه اعلام شد و دانشگاه ها در حال بررسی سهمیه های رشته های مختلف هستند و نتایج تا اواسط خردادماه اعلام می شود. در نیمه دوم خرداد، افرادی که به حد نصاب رسیده اند به مراحل مصاحبه و ارزیابی معرفی می شوند و مرحله دوم از نیمه دوم خرداد تا پایان تیرماه انجام می شود.

معاون فنی و آمار سازمان سنجش کشور تصریح کرد: پس از انجام مصاحبه در دانشگاه ها، نتایج نهایی پذیرش در آزمون دکتری تخصصی در نیمه اول شهریور ماه 1403 اعلام می شود.

وی هنگام اعلام نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد 1403 گفت: انتخاب رشته کارشناسی ارشد پس از تایید ظرفیت اداره ترویج دانشگاه آغاز می شود. نتایج اولیه 24 خرداد و مجازی اعلام و مراحل انتخاب رشته انجام می شود. سایر مراحل آزمون در رشته های دارای آزمون عملی، تشریحی و شرایط ویژه از تیرماه تا اواسط مرداد ماه انجام می شود.

جمالی یادآور شد: نتایج نهایی آزمون کارشناسی ارشد 1403 نیمه اول شهریورماه اعلام می شود.

وی در خصوص اعلام نتایج اولین فراخوان کنکور سراسری و آزمون ویژه معلمان گفت: انتخاب معلمان از هفته آینده آغاز می شود. نتایج اولیه در قالب سه برابر ظرفیت اواسط خردادماه اعلام می شود و ارزیابی تخصصی وزارت آموزش و پرورش در پایان تیرماه انجام می شود. برنامه آموزشی فرهنگیان به این صورت است که باید قبل از انتخاب رشته کنکور سراسری مرداد ماه تکلیف افراد مشخص شود.

نایب رئیس سازمان سنجش کشور تصریح کرد: نمرات خام نوبت اول کنکور سراسری که در اردیبهشت ماه برگزار شد به همراه نتایج اولیه آزمون ویژه فرهنگیان تا قبل از 24 خردادماه اعلام می شود و متقاضیان فرهنگیان در صورت تمایل برای انتخاب رشته در کنکور سراسری باید از برنامه آموزشی انصراف دهید.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید