ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

دبیر شورای آموزش علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی به تشریح عملکرد این دبیرخانه در ماه جاری پرداخت.


به گزارش روابط عمومی معاونت آموزشی دکتر جمشید حاجتی دبیر شورای آموزش علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی اعلام کرد: در جلسه کمیته ارزشیابی و برنامه ریزی رشته زیست پزشکی سامانه ای که در تاریخ 9 اسفند 94 تشکیل شد، ضمن بررسی ضوابط و شرایط تاسیس رشته زیست پزشکی سامانه ای، مقرر شد در اسرع وقت دانشگاهها و مراکز آموزشی، پژوهشی که امکان برگزاری این رشته را دارند توسط هیات ممتحنه وارزشیابی بررسی و به دبیرخانه علوم پایه پزشکی،بهداشت و تخصصی اعلام گردد.
دکتر حاجتی اضافه کرد: از آنجاییکه رشته زیست پزشکی سامانه ای مفهومی بین رشته ای وچند تخصصی بوده که بر مبنای داده های بیولوژیکی و پزشکی واستفاده از ابزارهای محاسباتی جهت مدل سازی و شبیه سازی سامانه ای زیستی- پزشکی به منظور فهم دقیق ارزیابی و پیش بینی این سیستمها است، لذا جذب دانشجو در مقطع دکتری تخصصی PhD از میان فارغ التحصیلان رشته هایی آز قبیل بیوشیمی، بیولوژی مولکولی، بیوانفورماتیک، بیو تکنولوژی و ... صورت می پذیرد.
وی گفت: همچنین جلسه هیات ممتحنه وارزشیابی رشته باکتری شناسی که در تاریخ 1 اسفند 94 در محل این دبیرخانه تشکیل شد و چگونگی برگزاری مصاحبه ساختارمند در آزمون دوره دکتری تخصصی این رشته، بازدید دوره ای از دانشگاهها و بازبینی فرمهای ارزشیابی دوره های کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی رشته مواردی بود که در این جلسه مورد تصویب قرار گرفت.
دبیر شورای آموزش علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی اظهار داشت: جلسه کمیته برنامه ریزی وارزشیابی رشته تاریخ علوم پزشکی نیز در اول اسفند ماه 94 تشکیل شد و برنامه ریزی جهت بازنگری برنامه آموزشی مقطع کارشناسی ارشد این رشته و همچنین برنامه ریزی برای بازدید دوره ای از رشته محل های موجود در سال 1395 در این جلسه تصویب شد و مقرر گردید کارگروه تدوین منابع آموزشی رشته تاریخ علوم پزشکی تشکیل گردد.

 

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید