ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی گفت: آزمون کارشناسی ارشد به خوبی برگزار شده و در مراحل پایان تصحیح است و نتایج نهایی نیمه دوم شهریور ماه اعلام می شود.
بهروز دانشیان افزود: مراحل تصحیح آزمون کارشناسی ارشد در مراحل پایانی است و علت طولانی شدن آن آزمون کنکور هنر است که به صورت تشریحی برگزار شد و نتایج نهایی آن نیمه دوم شهریور ماه اعلام می شود.
وی با اشاره به آزموزن دکتری و نتایج آن گفت: نتایج دکتری تخصصی کتبی اعلام شد و اکنون مصاحبه در حال انجام است و تا 21 مرداد ماه به پایان می رسد که بر این اساس نتایج نهایی آن مبتنی بر 75 درصد آزمون کتبی و 25 درصد نمره مصاحبه و سوابق پژوهشی است.واجدین شرایط دعوت به مصاحبه دوره بدون آزمون لازم است هر گونه سوابق علمی و تحقیقاتی را مانند پروژه، مقاله، ترجمه و تالیف که در زمینه های مربوط به رشته تخصصی خود دارند، به انضمام ریز نمرات و پایان نامه کارشناسی ارشد همراه داشته باشند و رأس زمان و در تاریخ اعلام شده در محل مصاحبه حاضر شوند.
رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اظهار داشت: عدم حضور در جلسه مصاحبه به منزله انصراف از پذیرش است و فقط در صورتیکه فردی دلایل موجهه و قانونی داشته باشد، می تواند زمانی جدید برای مصاحبه اعلام کند.
وی با اشاره به مصاحبه دوره دکتری پژوهش محور افزود: حضور استاد راهنمای طرح به همراه داوطلب در جلسه مصاحبه الزامی بوده و داوطلبان این دوره لازم است علاوه بر مدارک فوق، فرم طرح تحقیقاتی که در زمان ثبت نام ارسال کرده اند را به همراه داشته باشند.
نتایج نهایی پس از انجام مصاحبه علمی مشخص و در نیمه دوم شهریور ماه اعلام خواهد شد.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید