ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: انتخاب رشته آزمون دکتری نیمه متمرکز سال 96 از شنبه 9 اردیبهشت آغاز و داوطلبان تا 13 اردیبهشت ماه می توانند نسبت به انتخاب 50 کد رشته اقدام کنند.


حسین توکلی ادامه داد: در این دوره از آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز، تعداد 260 هزار و 520 داوطلب ثبت نام کردند که از این تعداد 212 هزار و 941 داوطلب در جلسه آزمون حاضر و 47 هزار و 579 داوطلب غایب بودند.
وی افزود: داوطلبان مجاز به انتخاب رشته برای پذیرش در کدرشته محل های دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی به جز دانشگاه آزاد اسلامی از امروز تا چهارشنبه 13 اردیبهشت 96 می توانند به سایت سازمان سنجش مراجعه و با مطالعه دقیق دفترچه انتخاب رشته، با رعایت ضوابط نسبت به انتخاب 50 کدرشته محل از میان کدرشته های تحصیلی مربوط به ترتیب اولویت علاقه در فرم انتخاب رشته اینترنتی اقدام کنند.
مشاور عالی سازمان سنجش گفت: از تعداد 199 هزار و 303 داوطلب تعداد 75 هزار و 148 داوطلب مجاز به انتخاب رشته کد رشته محل های دوره روزانه دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی دولتی و همچنین کدرشته محل های سایر دوره ها شده اند و تعداد 124 هزار و 155 داوطلب منحصرا مجاز به انتخاب کد رشته های تحصیلی از سایر دوره های آموزش عالی (به جز دوره روزانه دانشگاه های و موسسات آموزش عالی دولتی) شدند.
وی اظهار داشت: ظرفیت پذیرش دانشجوی دکتری در دوره های روزانه و سایر دوره های دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی دولتی 14 هزار و 414 نفر تعیین شده که این ظرفیت بدون احتساب ظرفیت پذیرش در دانشگاه آزاد اسلامی است.
مشاور عالی سازمان سنجش گفت: اسامی معرفی ‌شدگان دارای حد نصاب به منظور شرکت در مرحله دوم ( مصاحبه، بررسی سوابق علمی و پژوهشی و...) همراه با برنامه زمانی مراجعه به دانشگاه های مجری در هفته اول خرداد ماه 96 از طریق پایگاه اطلاع ‌رسانی این سازمان منتشر خواهد شد.
وی افزود: داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته هستند و علاقه مند به انتخاب رشته های دانشگاه های آزاد هستند، لازم است به سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد مراجعه و بر اساس اطلاعیه های مربوط که در سایت دانشگاه آزاد اطلاع رسانی خواهد شد، اقدام کنند.

 

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید