ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم گفت: با ارسال بخشنامه ای به دانشگاها اعلام کردیم که دانشجویان دوره دکتری از 13 خرداد تا 15 تیر فرصت دارند برای دریافت وام ویژه دکتری ثبت‌نام کنند.
بر اساس اعلام روابط عمومی صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری، وام ویژه دکتری صرفا به دانشجویان روزانه قابل پرداخت است و شعبه پرداخت‌کننده وام باید از سوی متقاضی تعیین شود. همچنین تکمیل فرم شماره یک و دو توسط متقاضی و بارگذاری در سامانه فاز دو صندوق رفاه دانشجویان توسط کارشناس دانشگاه باید انجام بگیرد.
ذوالفقار یزدان مهر افزود: مرحله اجرایی وام ویژه دکتری با شرایط جدید آغاز شده است و ثبت‌نام تقاضای وام در سامانه اتوماسیون صندوق رفاه دانشجویان از شنبه 13 خرداد 96 آغاز و دانشجویان تا 15 تیرماه 96 فرصت دارند.
یزدان مهرافزود: برای آن دسته از دانشجویانی که پایان‌نامه آنها تقاضامحور و کاربردی باشد، علاوه بر وام مذکور، وام دیگری تحت عنوان ضروری پایان‌نامه متقاضی متعاقبا از سوی صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم پرداخت می‌شود.
وی گفت: مبلغ ماهیانه وام مذکورهفت میلیون ریال است که هر سه ماه یک بار از سوی بانک تعاون به حساب دانشجویان واریز خواهد شد.
وی همچنین اعلام کرد: پرداخت وام ویژه دکتری تا مبلغ 150 میلیون ریال با ارائه مدرک یک ضامن امکان‌پذیر است و در صورت افزایش وام بیش از مبلغ فوق معرفی ضامن دوم نیز الزامی است.
رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم افزود: دانشجویانی که در سنوات مجاز در فرصت مطالعاتی هستند، در صورت تایید معاون دانشجویی می‌توانند از وام مذکور بهره‌مند شوند.
یزدان مهر خاطرنشان کرد: شروع پرداخت مبالغ وام یک سال پس از پایان سنوات مجاز و کارمزد چهار درصد و تعداد اقساط آن به میزان ماه‌های دریافت وام خواهد بود.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید