ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

مصاحبه دکتری تخصصی دانشگاه آزاد در استان‌های سراسر کشور در تاریخ‌های متفاوت از 18 تیر آغاز شده و 6 مرداد سال جا ری به پایان خواهد رسید.
مصاحبه دانشجویان مقطع دکتری تخصصی تاکنون در تهران انجام می‌شد. دانشگاه آزاد با تدبیر و حسن اعتماد مجموعه مدیریتی جدید در دانشگاه، این اعتبار بزرگ را به استان‌ها داده است که باید این فرصت را مغتنم شمرده و بر اعتبار دانشگاه آزاد اسلامی استان خود بیفزایند ارزیابی اولیه داوطلبان برای بررسی احراز شرایط دعوت به مصاحبه بر اساس نمره کتبی اکتسابی در آزمون دکتری تخصصی سال 96 در اولویت‎های چهل‌گانه انتخابی صورت گرفته است، در این حالت اگر هر داوطلب در هر یک از انتخاب‎های چهل گانه خود حد نصاب نمره کتبی را کسب کرده باشد، برای انجام مصاحبه معرفی شده است. ملاک معرفی داوطلبان دوره بدون آزمون کسب حد نصاب امتیاز حاصل از معدل برای دعوت به مصاحبه در رشته محل‎های انتخابی است.
بر اساس اعلام مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد تاریخ و زمان دقیق مراجعه هر یک از دعوت‌شدگان به مصاحبه از طریق وب‌سایت واحد دانشگاهی محل انجام فرآیند مصاحبه علمی اعلام می‌شود. انتخاب اعضای تیم مصاحبه کننده نیز از اعضای هیأت علمی با درجه علمی استاد، دانشیار و استادیار هستند.
شیوه نمره‌دهی آزمون دکتری؛ مصاحبه 50 درصد امتیاز کامل و آزمون کتبی نیز 50 درصد امتیاز را دارد. در مصاحبه از 50 درصد امتیاز، 20 امتیاز مربوط به سوابق آموزشی و پژوهشی از جمله مقالات، کتاب‌ها، تالیفات و مدارک زبان‌های خارجی و دیگر افتخارات ارائه شده توسط داوطلب و 30 امتیاز مربوط به فرآیند مصاحبه و ارزیابی استادان در جلسات مصاحبه است.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید