ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

سازمان سنجش آموزش کشور در خصوص اعلام اسامی پذیرفته شدگان نهایی آزمون ورودی دکتری و دانشگاه آزاد اطلاعیه ای منتشر کرد.
بر اساس این اطلاعیه، كليه‌ داوطلباني‌ كه‌ اسامي‌ آنها به‌ عنوان‌ پذيرفته‌شدگان‌ نهايي‌ هر يك‌ از كدرشته محل‌هاي‌ تحصيلي اعلام‌ شده‌ است‌، می بایست براي اطلاع از تاريخ و مدارك لازم براي ثبت‌نام (علاوه بر مدارك مندرج در اين اطلاعيه) ابتدا به پايگاه اطلاع‌رساني دانشگاه يا موسسه محل قبولي مراجعه نمايند. بديهي است در صورت نبودن برنامه زماني خاص در پايگاه اطلاع‌رساني دانشگاه، پذيرفته‌شدگان لازم است كه در يكي از روزهاي سه‌شنبه 7/6/96 و يا چهارشنبه 8/6/1396 با توجه به شرايط و ضوابط اعلام شده در سایت سازمان سنجش براي ثبت‌نام‌ به دانشگاه و يا موسسه آموزش عالي ذيربط مراجعه نمايند.
آن‌دسته از پذيرفته‌شدگاني‌ كه‌ در زمان ثبت‌نام براي شركت در آزمون (زمان ثبت‌نام 1395/9/16 لغايت 1395/9/22) دانشجوي سال آخر مقطع كارشناسي‌ارشد بوده‌اند و مي‌بايست تا تاريخ1396/6/31 فارغ‌التحصيل شوند، به عبارت ديگر در زمان ثبت‌نام براي شركت در اين آزمون دانشجو بوده‌اند، لازم است معدل كل واحدهاي گذرانده آنان براساس ‌(‌0) تا (20) تا تاريخ 95/6/31 (و يا حداكثر تا تاريخ 95/11/30) توسط موسسه آموزش عالي محل فارغ التحصيلي دوره كارشناسي‌ارشد در فرم مخصوص (مندرج در صفحه 40 دفترچه راهنماي ثبت‌نام و يا مندرج در صفحه 96 دفترچه راهنماي انتخاب رشته‌هاي تحصيلي) درج و پس از تأييد مسئول ذيربط به هنگام ثبت‌نام ارائه گردد.
حضور شخص پذيرفته براي ثبت‌نام الزامي است و ثبت‌نام منحصراً در تاريخ‌هاي اعلام شده توسط هر دانشگاه و با ارائه مدارك كامل مندرج در اين اطلاعيه صورت مي‌پذيرد و عدم مراجعه پذيرفته‌شدگان در تاريخ‌ يا تاريخ‌هاي تعيين شده براي ثبت‌نام به منزله انصراف از ادامه تحصيل تلقي خواهد شد.
نتايج پذيرفته‌شدگان رشته‌محلهاي مربوط به بورس و اعزام به خارج پس از تاييد نهايي شوراي مركزي بورس و اعزام (سازمان امور دانشجويان) متعاقباً از طريق پايگاه اطلاع‌رساني اين سازمان به منظور انجام ساير مراحل اعلام خواهد شد.
پذيرفته ‌شدگان نهايي كليه رشته ‌ها در دانشگاه آزاد، می بایست شخصاً در روزهاي شنبه 11 و يکشنبه 12 شهريورماه جهت ثبت‌نام به واحدهاي مربوطه که آدرس و تلفن آنها در سامانه اينترنتي مرکز سنجش و پذيرش دانشگاه درج شده است، مراجعه نمايند. همچنين لازم است پذيرفته‌ شدگان جهت اطلاع از چگونگي ثبت‌نام ورودي‌ هاي جديد به سايت اينترنتي واحدهاي دانشگاهي نيز مراجعه نمايند. (آدرس سايت واحدها و مراکز دانشگاهي در سامانه اينترنتي دانشگاه آزاد نيز درج گرديده است).
شهريه پذيرفته‌شدگان دانشگاه آزاد از دو بخش شهريه پايه (ثابت) و متغير تشکيل شده که به منظور تأمين بخشي از هزينه‌هاي اين دوره در هر نيمسال تحصيلي از دانشجويان دريافت مي‌گردد. علاوه بر دو مورد مذکور، دانشجويان در بدو ورود به دانشگاه بايد مبلغ يك ميليون و سيصد و بيست هزار (1.320.000) ريال بابت هزينه خدمات آموزشي به شماره حساب جاري محل دانشگاهي قبولي واريز نمايد.
در پايان به اطلاع مي‌رساند كارنامه نتايج نهايي داوطلبان در رابطه با كدرشته‌هاي انتخابي در بعدازظهر روز يكشنبه مورخ 96/6/5 از طريق سامانه اينترنتي مرکز سنجش و پذيرش دانشگاه آزاد در دسترس قرار خواهد گرفت.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید