ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی از زمان اعلام نتایج مقطع دکتری تخصصی رشته‌های علوم پزشکی در نیمه دوم شهریورماه ۹۶ خبر داد.
دکتر محمدحسین پورکاظمی افزود: با توجه به اینکه مراحل مصاحبه برای برخی از رشته های دکتری تخصصی به تازگی به پایان رسیده است و همچنین مهلت انتخاب رشته کارشناسی ارشد در هفته پیش انجام شد، نتایج نهایی پذیرش در آزمون دکتری تخصصی گروه پزشکی در نیمه دوم شهریورماه اعلام خواهد شد.
وی افزود: ۱۰ هزار و ۵۰۰ نفر در این آزمون ثبت نام کردند که از میان حدود ۱۰ هزار داوطلب آزمون دکتری تخصصی و دکتری پژوهشی (Ph.D) رشته های علوم پزشکی تعداد ۴ هزار و ۴۰۰ نفر یعنی به میزان دوبرابر برای مصاحبه معرفی شده اند.
پورکاظمی ظرفیت پذیرش در دوره دکتری تخصصی و دکتری پژوهشی (Ph.D) رشته های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی، داروسازی و دندانپزشکی سال ۱۳۹۶ (دوره های روزانه، شهریه پرداز، دانشگاه آزاد اسلامی و بورس تحصیلی برای رشته های اخلاق پزشکی و آموزش پزشکی) را حدود یک هزار و ۷۰۰ نفر عنوان کرد.
رئیس مرکز سنجش پزشکی گفت: آزمون دکتری تخصصی (Ph.D) و دکتری پژوهشی رشته های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی، داروسازی و دندانپزشکی سال ۱۳۹۶ (دوره های روزانه، شهریه پرداز، دانشگاه آزاد اسلامی و بورس تحصیلی برای رشته های اخلاق پزشکی و آموزش پزشکی) پنجشنبه چهارم خرداد ۹۶ برگزار شد.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

کاربرانی که در این گفتگو شرکت کرده اند

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید