ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

نتایج مرحله تکمیل ظرفیت آزمون دکترای نیمه متمرکز سال ۹۶ و ضوابط شرکت در مرحله ارزیابی تخصصی اعلام شد.
داوطلبانی که در کد رشته‌ محل‌های انتخابی دارای حد نصاب نمره علمی لازم هستند، می‌توانند با توجه به برنامه زمانی دانشگاه مربوط با به همراه داشتن مدارک لازم برای ثبت‌نام اقدام کنند.
داوطلبانی که براساس کارنامه منتشر شده در کدرشته محل‌های انتخابی دارای حد نصاب نمره علمی لازم هستند لازم است قبل از مراجعه به محل مصاحبه ابتدا به اطلاعیه دانشگاه ذیربط مراجعه و براساس آن در آزمون کتبی و مصاحبه دانشگاه شرکت کنند.
فقط داوطلبانی می‌توانند نسبت به مراجعه به دانشگاه‌ها برای انجام ارزیابی تخصصی (آزمون کتبی و مصاحبه) اقدام کنند که کدرشته محل مربوطه را در فرم انتخاب رشته خود درج کرده و حدنصاب نمره علمی لازم را مطابق کارنامه کسب کرده باشند.
آن دسته از داوطلبانی که در مرحله ارزیابی تخصص شرکت و در ردیف پذیرفته‌ شدگان نهایی تکمیل ظرفیت آزمون دکترای سال 96 (دوره‌های روزانه) قرار گیرند مجاز به ثبت‌نام و شرکت در آزمون دکترای سال 97 نخواهند بود.
مدارک لازم برای مراجعه به دانشگاه‌ها عبارتنداز: اصل مدرک کارشناسی ارشد یا کارنامه ریز نمرات، اصل مدرک کارشناسی، اصل شناسنامه یا کارت ملی، اصل گواهی‌ مبنی بر این که عضو هیئت علمی «رسمی-قطعی» یا «رسمی- آزمایشی» تابع وزارت علوم بوده برای آن دسته افرادی که از امتیاز مربی در این آزمون استفاده کرده‌اند و تمام مستندات مربوط به سوابق علمی، آموزشی و پژوهشی.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید