ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

مهلت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری تخصصی نیمه متمرکز 97 تا ساعت 24 دوشنبه 10 اردیبهشت تمدید شد.
سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور با بیان اینکه تا صبح امروز بیش از 83 هزار داوطلب انتخاب رشته کرده اند گفت: داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته شده اند باید با مراجعه به سایت اینترنتی سازمان سنجش برای انتخاب و ثبت کدرشته محل های تحصیلی اقدام کنند.
حسین توکلی با بیان اینکه ­دفترچه راهنمای انتخاب رشته های تحصیلی نیز در این سایت اینترنتی منتشر شده است افزود: برخی اصلاحات دفترچه راهنمای انتخاب رشته نیز عصر امروز در این سایت اینترنتی منتشر می شود.
وی اضافه کرد: نتایج انتخاب رشته داوطلبان برای معرفی آنها به دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی برای شرکت در جلسه مصاحبه و بررسی سوابق علمی و پژوهشی اواخر اردیبهشت اعلام خواهد شد.
توکلی با اشاره به اینکه هر داوطلب می تواند 50 کدرشته محل را انتخاب کند گفت: داوطلبانی که در روزهای گذشته انتخاب رشته کرده اند نیز می توانند در این مدت برای ویرایش کدرشته محل های انتخابی اقدام کنند.علاقه مندان به انتخاب کد رشته محل های تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی نیز باید براساس اطلاعیه این دانشگاه و از طریق سایت اینترنتی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد برای انتخاب رشته اقدام کنند.
وی گفت: در این آزمون 234 هزار و 706 داوطلب نام نویسی کردند که از این تعداد 187 هزار و 821 نفر در جلسه آزمون حاضر بودند.این آزمون روز جمعه 4 اسفند 1396 برگزار شد.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید