ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

وزیر علوم گفت: در حال تدوین شیوه‌نامه‌ ای برای اجرای طرح امریه پسادکتری هستیم و امیدواریم از سال 1401 اجرایی شود.
محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری اظهار کرد: ان‌شاءالله در حال برنامه‌ریزی هستیم و در همین راستا شیوه‌نامه‌ ای را در حال تدوین داریم و امیدواریم از سال ۱۴۰۱ اجرایی شود.
وی درباره امریه پسادکتری، افزود: یک طرح تحقیقاتی در راستای نیازهای کشور تعریف خواهد شد و دانش‌آموختگان دوره دکتری، این طرح تحقیقاتی را زیر نظر یکی از اساتید دانشگاه انجام می‌دهند.
زلفی گل درباره انجام پژوهش دانش‌آموزان در دانشگاه‌ها، گفت: کاری که می‌توانیم انجام دهیم این است که حضور دانش‌آموزان را در امکاناتی که داریم ماند کارگاه‌ها، آزمایشگاه‌ها، مراکز رشد و پارک‌های علم و فناوری پذیرا باشیم و با روی باز آنها را بپذیریم و آنها از امکاناتی که در اختیار ما هست، بتوانند استفاده کنند و تجربه کسب کنند.
وی با اشاره به شرایط کرونایی ادامه داد: در شرایط کرونایی بدیهی است که باید پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنیم و اکنون هم این برنامه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی امکان‌پذیر است.
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در پاسخ به پرسش دیگر مبنی بر اینکه برخی دانشجویان نسبت به واگذاری نحوه برگزاری امتحانات به دانشگاه‌ها گلایه دارند و معتقدند که در این صورت سلیقه‌ای عمل می‌شود، بیان کرد: این چه حرفی است؛ امکانات دانشگاه‌ها با هم یکسان نیست. برای برگزاری امتحانات به صورت حضوری یا از سرگیری آموزش‌ حضوری، نیاز است که دانشگاه‌ها خوابگاه به اندازه کافی داشته باشند و در خوابگاه‌ها پروتکل‌های بهداشتی رعایت شود.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه امکانات دانشگاه‌ها با هم یکسان نیست، نمی‌توانیم یک نسخه برای همه دانشگاه‌ها بپیچیم و هر دانشگاهی با توجه به ظرفیت و شرایط خودش، مختار است که تصمیم بگیرد.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید