ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

مرحله دوم آزمون دکتری 1401 وزارت علوم به صورت حضوری برگزاری خواهد شد.

بر اساس اعلام سازمان سنجش، متقاضیان معرفی شده به مصاحبه دکتری در سال 1401 می بایست براساس دستورالعمل مربوطه و همچنین بازه برنامه زمان بندی که طی اطلاعیه ای در دهه سوم اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ برای مرحله مصاحبه و بررسی سوابق علمی و پژوهشی اعلام می شود، مدارک و مستندات مورد نیاز را تهیه و در زمان مقرر پس از مطالعه اطلاعیه های مندرج در درگاه اطلاع رسانی این سازمان و یا دانشگاه های مربوطه، برای انجام مرحله مصاحبه و بررسی مدارک بر اساس اطلاعیه های آن اقدام نمایند.
در صورت نیاز و همچنین تشخیص مؤسسه مبنی بر برگزاری آزمون تخصصی، مواد آزمون و ضرایب امتحانی از طریق درگاه اطلاع رسانی دانشگاه یا مؤسسه به اطلاع متقاضیان خواهد رسید.
مصاحبه و بررسی سوابق علمی و پژوهشی (مرحله دوم آزمون)، دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی تحت پوشش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بصورت حضوری انجام خواهد شد.
دانشگاه‌ها مجاز به برگزاری آزمون کتبی و شفاهی از متقاضیان معرفی شده برای مرحله دوم بوده و نمره آن در مقدار نمره مصاحبه علمی و سنجش عملی لحاظ می‌گردد.
عدم شرکت در مرحله بررسی سوابق علمی و پژوهشی، به منزله انصراف از آزمون تلقی گردیده و متقاضی غایب از گزینش نهایی حذف خواهد شد.

 

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید