ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

سازمان سنجش آموزش پزشکی کشور طی اطلاعیه ای در خصوص نحوه ارسال مدارک و سوابق آموزشی و پژوهشی (مخصوص داوطلبان رشته های تخصصی علوم پایه) توضیح داد.
آن دسته از داوطلبانی که در مرحله اول مجاز به انتخاب رشته محل شده اند، لازم است جهت ارسال مدارک و سوابق آموزشی و پژوهشی مربوط به مصاحبه، با مراجعه به آدرس اینترنتی درج شده در اطلاعیه نسبت به بارگذاری مستندات خود اقدام نمایند. داوطلبان پیش از اقدام به بارگذاری مدارک خود حتماً " راهنمای داوطلبان در مرحله دوم آزمون دکتری تخصصی" که بر روی سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی
قرار دارد مطالعه نمایند.
مهلت ارسال مدارک تا ساعت 8 صبح سه شنبه 1401/05/18 خواهد بود.
آن دسته از داوطلبان رشته های تخصصی علوم پایه، که در روز دوشنبه مورخ 10 مرداد مدارک خود را از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی ارسال کرده اند لازم است تا مجدداً مستندات خود را از طریق سامانه فوق بارگذاری نمایند.
لازم به ذکر است که ارسال مدارک و مستندات از طریق سامانه فوق، صرفاً مختص رشته های علوم پایه، بهداشت و تخصصی است و داوطلبان سایر رشته ها (شامل داروسازی، دندانپزشکی و رشته های پژوهشی) لازم نیست از این سامانه ارسال مدارک انجام دهند و فقط از طریق لینک " ارسال سوابق آموزشی و پژوهشی" موجود بر روی سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی نسبت به بارگذاری مدارک خود اقدام نمایند.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید