ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

اسامی پذیرفته شدگان نهایی آزمون ورودی دوره های دکتری تخصصی و دکتری پژوهشی رشته های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی، داروسازی و دندانپزشکی سال تحصیلی 1401-1402 منتشر شد.
تمام پذیرفته شدگان لازم است جهت اطلاع از زمان و نحوه ثبت نام، از تاریخ 1401/06/28 به سایت اینترنتی دانشگاه مربوطه مراجعه نمایند.
عدم ثبت نام هر یک از پذیرفته شدگان در زمان مقرر، که از سوی دانشگاه محل پذیرش تعیین می شود، به منزله انصراف بوده و هیچگونه اعتراضی در این مورد پذیرفته نخواهد بود. لازم به ذکر است اعلام اسامی پذیرفته شدگان صرفاً بر اساس گزینش علمی بوده و انجام سایر مراحل پذیرش توسط دانشگاه مربوطه انجام می شود.
پذیرش و ثبت نام نهایی داوطلبان، منوط به تایید دانشگاه محل پذیرش (از جمله تایید مدارک مربوط به سهمیه، مطابقت رشته تحصیلی مقطع قبل با رشته پذیرفته شده داوطلب، وضعیت فراغت از تحصیل داوطلب و ...) می باشد. چنانچه در زمان ثبت نام مشخص شود که داوطلب حائز شرایط پذیرش بر اساس قوانین و مقررات نبوده است، قبولی وی لغو خواهد شد.
مدارم مورد نیاز جهت ثبت نام:
1- عکس 3×4 داوطلب
2- شناسنامه
3- کارت ملی
4- دانشنامه و ریزنمرات کارشناسی ارشد یا دکتری حرفه ای یا هر مدرک معتبری که نشان دهنده فراغت از تحصیل باشد.
5- مدرک نشان دهنده وضعیت نظام وظیفه (مختص برادران)
6- موافقت نامه بدون قید و شرط برای ادامه تحصیل از بالاترین مقام مسئول اداری و گواهی مرخصی بدون حقوق سالیانه برای مربیان رسمی
7- حکم استخدام رسمی قطعی (جهت استفاده کنندگان از سهمیه مازاد مربیان رسمی)
8- گواهی وضعیت طرح نیروی انسانی (اتمام طرح نیروی انسانی، معافیت یا ترخیص از طرح نیروی انسانی)
9- مدارک نشان دهنده وضعیت سهمیه، جهت استفاده کنندگان از سهمیه رزمندگان، ایثارگران، همسر و فرزند شاهد، آزاده، همسر و فرزند آزاده، جانبازان، فرزند و همسر جانباز، فرزند و همسر مفقودالاثر (کارت رزمندگی یا ایثارگری، نامه ستاد شاهد و ...)
10- از تمامی پذیرفته شدگان آزمون دوره دکتری تخصصی و دکتری پژوهشی که سند تعهد محضری به محل اشتغال خود ندارد و یا بورسیه وزارت متبوع و سازمان های دیگر نیستند (به غیر از دانشگاه های شهریه پرداز و آزاد اسلامی) تعهد محضری اخذ می شود.
تبصره1- مستخدمان رسمی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و موسسات تابعه و دانشگاهها و دانشکده های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کشور، تعهدات خاص استخدامی به واحدهای مربوطه خواهند سپرد.
تبصره 2- مستخدمان رسمی سایر وزارت خانه ها، موسسات و شرکتهای دولتی و وابسته به دولت، چنانچه هزینه های تحصیلی ایشان توسط دستگاه مربوطه تقبل و به دانشگاه پذیرنده دانشجو پرداخت گردد، از سپردن تعهد عام معاف خواهند بود.
بر اساس آیین نامه ها و به منظور جلوگیری از تقلب و تخلف در آزمونهای ورودی، در صورت اثبات عدم صحت مدارک ارسالی توسط داوطلب و یا هر گونه تقلب در کلیه مراحل آزمون، در هر زمان از تحصیل، از ادامه تحصیل داوطلب ممانعت به عمل آمده و طبق مقررات عمل خواهد شد.
در رشته هایی که دانشجو به صورت مشترک بین دو دانشگاه پذیرش می شود فرد پذیرفته شده دانشجوی دانشگاه مبدا (اول) خواهد بود (پذیرفته شدگان می بایست جهت ثبت نام به دانشگاه مبدا مراجعه نمایند). ضمناً دانشجو باید آمادگی داشته باشد تا تمام یا قسمتی از دوره آموزشی یا پژوهشی خود را در هر محلی که دانشگاه مبدا تعیین می نماید بگذراند.
کارنامه برای مردودین حاوی نمره خام درس به درصد، نمره تراز درس به درصد، نمره کتبی، نمره آخرین فرد دعوت شده به مصاحبه، رتبه در سهمیه و رتبه در کل و برای پذیرفته شدگان مرحله اول علاوه بر موارد فوق، نمره مصاحبه، نمره نهایی و همچنین رتبه داوطلب و رتبه آخرین فرد پذیرفته شده در سهمیه آزاد در هر انتخاب خواهد بود.
اسامی رتبه های برتر هر رشته نیمه دوم آبان ماه به دفاتر استعداد درخشان و معاونت های آموزشی دانشگاه مربوطه ارسال خواهد شد. لذا متقضیان استفاده از مزایای رتبه های برتر می توانند از نیمه آبان ماه به بعد به واحدهای فوق الذکر مراجعه نمایند.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید