ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

Registration for the doctoral exam of the Ministry of Health 1402فرصت انتخاب رشته‌محل‌ آزمون دکتری تخصصی رشته‌های تخصصی علوم‌پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی و دندانپزشکی فردا، سه‌شنبه ۲۱ آذرماه به پایان می‌رسد.

 

فرایند انتخاب رشته‌محل آزمون دکتری تخصصی و دکتری پژوهشی (Ph.D) رشته‌های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی و دندانپزشکی از صبح چهارشنبه، ۱۵ آذر آغاز شد و تا روز شنبه ۱۸ آذر ماه ادامه داشت. پس از اتمام فرصت انتخاب رشته، مهلت انتخاب رشته به مدت ۳ روز تمدید شد.

نتایج اولیه آزمون دکتری تخصصی رشته‌های علوم‌پزشکی، روز سه‌شنبه، ۱۴ آذر ماه در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر شد و در اختیار داوطلبان قرار گرفت. داوطلبان، ۲ برابر ظرفیت برای مرحله شفاهی به دانشگاه‌ها معرفی شده‌اند.

فرصت ثبت‌نام در آزمون دکتری تخصصی و دکتری پژوهشی (Ph.D) رشته‌های علوم‌پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی و دندانپزشکی سال تحصیلی ۱۴۰۳ - ۱۴۰۲ از دوشنبه ۹ مرداد ماه آغاز شد و در ۱۵ مرداد به پایان رسید. پس از پایان فرصت ثبت‌نام، نام‌نویسی در این آزمون دو بار تمدید شد.

زمان برگزاری این آزمون در سال جاری نسبت به ادوار گذشته تغییر کرد و این آزمون که همواره در تیر ماه برگزار می‌شد، برای نخستین‌بار در نیمه دوم سال و در روز پنج‌شنبه ۴ آبان برگزار شد.

۱۱ هزار و ۹۴۴ نفر متقاضی شرکت در این دوره بودند. داوطلبان در ۷۱ رشته تخصصی به رقابت پرداختند و ۳۱ حوزه امتحانی میزبان برگزاری آزمون بودند.

به گفته محمد مهدي نوروز شمسي رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی؛ نتایج نهایی این آزمون در هفته آخر دی ماه اعلام می‌شود.

 

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید