ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

معاون آموزشی دانشگاه تهران اظهار کرد: بی اثر شدن نمره مردودی در معدل کل دانشجویان از مهر ماه آتی برای دانشجویان دکتری هم اجرا می‌شود.
وی افزود: بر اساس این قانون چنانچه دانشجویی موفق به کسب نمره قبولی در درسی نشود یا به عبارت دیگر نمره ردی بگیرد چنانچه یک بار دیگر درس مذکور را بگذراند و موفق به کسب نمره قبولی شود، نمره ردی درکارنامه این دانشجو درج می‌شود اما در معدل کل محاسبه نمی‌شود.
دکتر حسین حسینی ‌گفت: نمره مردودی در معدل کل دانشجویان مقطع کارشناسی برای ورودی‌های 93 به بعد و برای دانشجویان مقطع ارشد ورودی‌های 94 بی تاثیر شده بود و امسال نیز این طرح برای دانشجویان مقطع دکتری ورودی‌ 95 به بعد اجرا می‌شود.
معاون آموزشی دانشگاه تهران در ادامه با بیان این که امر مذکور موافقان و مخالفان زیادی دارد، اظهار کرد: نکته مثبت این موضوع این است که بر اساس آیین‌نامه‌های قبلی، جبران معدل برای دانشجویان، مخصوصا دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی و دانشجویان دکتری بسیار دشوار بود اما بر اساس آیین‌نامه‌های جدید جبران معدل، تسهیل شده است. باید توجه داشت که صفر هم جزو نمره های ردی محسوب می‌شود و در معدل کل بی اثر است.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید