ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

لینک کوتاه





baidu 1024x576بایدو چین در ادامه معرفی ربات چت هوش مصنوعی خود به نام Ernie، حالا یک مدل زبان بزرگ دیگر (LLM) به منظور بهبود دیجیتالیزه شدن و هوشمندی صنعت بهداشت را معرفی کرده است.

 

این هوش مصنوعی پزشکی بایدو با نام Lingyi (ترجمه ماشینی “Spiritual Doctor”) نامیده می‌شود و در حال حاضر برای آزمایش و استفاده در بخش‌های بالادستی و پایین‌دستی صنعت بهداشت در دسترس است.

این مدل زبان بزرگ (LLM) قادر است از ورودی متن آزاد، سوابق پزشکی ساختار یافته ایجاد کند و بر اساس گفتگوهای بین پزشک و بیمار، شکایات بیماران، سوابق پزشکی و سایر اطلاعات را به صورت دقیق تجزیه و تحلیل کرده و تولید کند.

این مدل قادر است به صورت همزمان اطلاعات متنی از چندین مقاله پزشکی به زبان چینی و انگلیسی را تجزیه و تحلیل کند و بر اساس محتوای این مقالات، پاسخ‌دهی هوشمندانه انجام دهد.

 

در زمینه کمک به تشخیص و درمان، مدل بزرگ Lingyi از طریق گفتگوهای چند نوبته، درک فعلی از وضعیت بیمار، به پزشکان در تشخیص بیماری‌ها و توصیه برنامه‌های درمانی کمک می‌کند. همچنین به عنوان یک “مدیر بهداشتی” ۲۴ ساعته برای بیماران عمل می‌کند و قابلیت‌های مختلفی را برای شرکت‌های دارویی فراهم می‌کند، از جمله آموزش حرفه‌ای و پشتیبانی اطلاعات پزشکی و غیره.

در حال حاضر، مدل بزرگ Lingyi به صورت نسخه‌های Lite، Flagship و سفارشی در دسترس است، هر یک برای نیازها و سناریوهای کاربردی مختلف طراحی شده‌اند. بایدو به شرکای خود امکان دسترسی به این مدل بزرگ را از طریق ادغام API یا جاسازی آن به عنوان پلاگین در سیستم‌های محصولات موجود ارائه می‌دهد.

 بایدو در حال حاضر با شرکت‌هایی مانند Gushengtang و Ling Jiashe همکاری کرده است و به بیش از ۲۰۰ موسسه پزشکی از جمله بیمارستان‌های عمومی، شرکت‌های دارویی، پلتفرم‌های بیمارستان اینترنتی و داروخانه‌های زنجیره‌ای اجازه دسترسی داده شده است.

 

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

فروشگاه