ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

مدیر توسعه سازمان و تحول اداری دانشگاه علوم پزشکی ایران از تدوین بسته های آموزشی مدیریت دانش به منظور بهره برداری در تمامی دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی کشور خبر داد.
دکتر فروزان فهیم ضمن بیان این مطلب گفت: تهیه و تدوین بسته های آموزشی مدیریت دانش از سوی همکاران مدیریت توسعه سازمان و تحول اداری دانشگاه علوم پزشکی ایران به وزارت بهداشت در سال گذشته پیشنهاد شد. در واقع این بسته ها به منظور بهره برداری در تمامی دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی کشور تدوین می شود.
وی با بیان اینکه یازده عنوان آموزشی در بسته مدیریت دانش طراحی شده است، افزود: این بسته ها با ذکر نام و لوگوی دانشگاه علوم پزشکی ایران و وزارت بهداشت در اختیار همه دانشگاه ها و دانشکده های سطح کشور قرار خواهد گرفت.
دکتر فهیم با اشاره به ظرفیت های علمـی و اجرایـی دانشـگاه علوم پزشکی ایران برای اجرای نظام نامه مدیریت دانش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، خاطرنشان کرد: بسته آموزشی مدیریت دانش حاصل همکاری اعضای هیات علمی مرکز تحقیقات علوم مدیریت و اقتصاد سلامت و دانشکده مدیریت و اطلاع رسانی با مدیریت توسعه سازمان و تحول اداری است.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید