ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به انتشار سالانه دو بار فراخوان جذب اعضای هیات‌ علمی خبراز اعلام اولين دوره جذب هيات علمی در ماه جاري داد
جذب اعضای هیات‌علمی معمولا در سال دو بار (اردیهشت یا خرداد و آذر یا دی) با فراخوان از سوی مرکز جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم انجام می‌شود. این فراخوان سال گذشته نیز از اردیبهشت به تیر موکول و یک دوره نیز در دی ماه اعلام شد.
معمولا بنا به اعلام نیاز دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی جذب اعضای هیات علمی سالیانه یک الی دو بار انجام می شود و برای فارغ التحصیلان دانشگاهی و حوزوی علاقه مند به فعالیت در حیطه دانشگاهی به عنوان استاد و اعضا هیئت علمی این فرصت را فراهم می کند تا برای جذب هیات علمی ثبت نام کنند. با توجه به آخرین اطلاعیه منتشر شده سامانه جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم، این فراخوان دو بار در سال ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.
هیأت عالی جذب، مسئول نظارت بر عملکرد هیأت‌های مرکزی جذب و هیات های اجرایی جذب در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی بوده و مرجع رسیدگی به شکایات دریافتی از عملکرد هیات‌های اجرایی در زمینه تخلفات، تندروی، مسامحه‌کاری و اعمال تبعیض در بررسی پرونده‌ها است.

رییس مرکز جذب وزارت علوم پیشتر درباره سهمیه جذب اعضای هیات‌ علمی در دو فراخوان جذب اعضای هیات‌علمی در سال جاری گفته بود: اگر سهمیه‌های جذب مانند سال قبل باشد، در مجموع طی دو فراخوان ۲ تا ۲ هزار و ۵۰۰ نفر امسال جذب خواهند شد.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید