ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

مادر پرستاری نوین ایران گفت: در همه جای دنیا کارهای بر زمین مانده و خدمات ابتدایی بیماران توسط نیروهای کمک پرستار انجام می‌شود و در کشور ما نیز کمک پرستاران یکساله می توانند با ورود به سیستم بیمارستانی، باری که به ناحق بر دوش همراهان بیمار افتاده را بردارند.
دکتر سادات سید باقر مداح با اشاره به تاثیر کمبود نیروهای گروه پرستاری در نحوه خدمات رسانی مطلوب پرستاران به بیماران افزود: باید برخی نیروهای کمکی در کنار پرستاران باشند تا خدمات غیر حرفه‌ای مورد نیاز بیماران را انجام دهند؛ به همین دلیل نیروهایی تحت عنوان کمک پرستاران یکساله با سیاستگذاری و نظارت معاونت پرستاری وزارت بهداشت توسط نهادهای غیر دولتی تربیت شدهاند.
وی گفت: به رغم تدابیر اندیشیده شده مانند دو برابر شدن ظرفیت پذیرش دانشجویان پرستاری در دانشکده ها هنوز با مسئله کمبودشدید پرستار مواجه هستیم. به همین دلیل باید پرستاران دانشگاهی را ازطریق دانشگاه افزایش دهیم و درتناسب با آنها نیروی کمک پرستار تربیت کنیم.
سیدباقر مداح تصریح کرد: نیروهای کمک پرستار یکساله تربیت شدهاند تا با ورود به سیستم بهداشت و درمان کشور پرستار بتوانند کارهای تخصصی و حرفهای خود را انجام دهد و این نیروهای کمکی کارهای بر زمین مانده بیماران را انجام دهند؛ به این ترتیب بیمار و همراهان وی با برخورداری کامل از خدمات مراقبتی خودشان را درگیر وظایف وخدمات بیمارستانی نمی‌کنند.
عضو هیئت بورد پرستاری وزارت بهداشت ادامه داد: در همه جای دنیا چنین نیروهایی برای انجام کارهای روی زمین مانده بیماران که مربوط به مراقبتهای اولیه بیماران می شود وجود دارند اما متاسفانه در کشور ما این خدمات توسط خانواده ها و همراهان بیمار صورت میگیرد.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید