ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

رئیس سازمان نظام پزشکی در دیدار خود با نمایندگان جامعه علوم آزمایشگاهی که در محل سازمان نظام پزشکی تشکیل شد بر حفظ حرمت و جایگاه جامعه پزشکی کشور تاکید کرد


دکتر ایرج فاضل وظیفه این سازمان را رسیدگی به خواسته‌های جامعه پزشکی دانست و گفت: سازمان نظام پزشکی در تمام زمینه‌ها همراه شماست و تمام تلاش خود را برای احقاق حقوق جامعه پزشکی به کار خواهد بست.
وی ادامه داد : باید این موضوع را مورد توجه قرار دهیم که گفت‌و گو و تعامل تنها راه رسیدن به نتیجه است؛ و اینکه عده‌ای بروند و جلوی مجلس تجمع کنند در شان جامعه پزشکی نیست.
دکتر فاضل با اشاره به مشکلات جامعه علوم آزمایشگاهی در خصوص تعرفه‌ها طی چند سال گذشته،افزود : ما در جریان کامل مشکلات جامعه علوم آزمایشگاهی هستیم و در این راستا سعی خواهیم کرد تا با شورای عالی بیمه و وزارت بهداشت در خصوص بحث تعرفه‌ها مذاکراتی را داشته باشیم .
فاضل با تاکید بر اینکه مشکل ارزش‌گذاری‌ها باید در خود حرفه‌ها حل شود، تصریح کرد: در وهله نخست نباید انتظار تغییرات سریع را داشته باشیم بلکه باید در نخستین اقدام سعی کنیم تا جایگاه جامعه پزشکی و حرمت آن حفظ شود.
محمد صاحب‌الزمانی، عضو هيئت مديره انجمن علوم آزمايشگاهي نیز در این نشست با تشکر از نگاه و توجه ویژه رئیس سازمان نظام پزشکی به حل مشکلات جامعه علوم آزمایشگاهی، اظهار کرد: متاسفانه آزمایشگاه‌ها و جامعه علوم آزمایشگاهی از لحاظ اقتصادی روزگار خوشی را سپری نمی‌کنند و می‌توان گفت که این قشر در حال نابودی هستند.
وی افزود: متاسفانه بعد از اجرای طرح تحول نظام سلامت جامعه آزمایشگاهیان در بحث اصلاح تعرفه‌ها متضررترین گروه بوده، در حالی که طبق شواهد کمترین شکایات را در بین گروه‌های پزشکی در طول این مدت‌ داشته است.

 

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید