ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

عضو کمیسیون بهداشت مجلس با تاکید بر اینکه بدعهدی بیمه‌ها دلیل بحران اقتصادی آزمایشگاه‌هاست، تحقق وعده‌های رئیس جمهور و سطح‌بندی خدمات آنها را تنها راه نجات این مراکز از ورشکستگی دانست.
محمد نعیم امینی‌فرد ادامه داد: آزمایشگاه‌ها دارای پرسنل مشخص در سطوح مختلف بوده که برای تامین حقوق‌شان تابع قانون کار هستند؛ ضمن اینکه بخشی از بودجه خود را باید به تهیه مواد اولیه سرویس‌های نگهداری تجهیزات پزشکی اختصاص دهند و این در حالی است که بخش اعظم خدماتی که ارائه می‌دهند تحت پوشش بیمه ها قرار داشته و به نحوه پرداخت آنها یا فرانشیزی که توسط بیماران پرداخت می شود، وابسته است.
نماینده مردم ایرانشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: هم اکنون آزمایشگاه‌ها از شرایط مطلوب اقتصادی برخوردار نیستند در حالی که این مراکز ضمن ارائه خدمات بهداشتی، یک بنگاه اقتصادی هستند.
وی افزود: هم اکنون موضوعی که دغدغه آزمایشگاه ها شده این است که بیمه ها نزدیک به یکسال بوده که هم به بخش خصوصی و هم دولتی بدهکار هستند و این موضوع باعث شده که آزمایشگاه ها در تامین مواد اولیه و پرداخت حقوق پرسنل و ارائه سایر خدماتی که در تعهد بیمه ها قرار دارد، با مشکل جدی مواجه شوند.
این نماینده مردم در مجلس دهم، در ارائه راهکار برای بهبود وضعیت آزمایشگاه ها تاکید کرد: بی تردید خدمات آزمایشگاهی باید حتما سطح بندی شود و این در حالی است که تاکنون این مهم انجام نشده است بنابراین انتظار می رود که در نظام سلامت که قرار است وزارت بهداشت و درمان ارائه کند، نظام سطح بندی خدمات آزمایشگاهی را هم لحاظ کند.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید