ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

آموزش مهارتی و حرفه‌ای مراقبت پرستاری در بیماری‌های گوارش و کبد بزرگسالان از اردیبهشت سال آینده آغاز به کار می‌کند.
دکتر رضا ملک زاده، رییس پژوهشکده بیماری‌های گوارش و کبد دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: دستیابی آحاد مردم به بالاترین و عادلانه‌ترین سلامت در منطقه از اهداف سند چشم انداز بیست ساله کشور است که در این راستا رسالت مراکز بهداشتی و درمانی، پژوهشکده‌ها و مراکز تحقیقاتی، بهینه سازی، تضمین کیفیت و روزآمد کردن خدمات بالینی بیماری هاست.
وی همچنین استفاده از ظرفیت دانش پرستاران در تحقیقات بیماری‌های گوارش و کبد را یکی دیگر از اهداف برگزاری دوره آموزش مهارتی و حرفه‌ای مراقبت پرستاری در بیماری‌های گوارش و کبد بزرگسالان ذکر کرد و گفت: در مراکز تحقیقاتی دنیا، بسیاری از کار‌های تحقیقاتی توسط پرستاران انجام می‌شود. بر همین اساس به زودی در ایران، برنامه جدیدی برای پرستاران راه اندازی خواهیم کرد تا در تحقیقات بالینی مشارکت بیشتری کنند.
دکتر ملک زاده همچنین فراهم کردن فرصت‌های آموزشی برای دانش آموختگان رشته‌های علوم پزشکی، تولید و انتشار دانش مورد نیاز جامعه علمی، بیماران و مردم در زمینه بیماری‌های مختلف از جمله بیماری‌های گوارش و کبد برای ارتقای سطح سلامت جامعه را از دیگر اهداف مهم آموزش در نظام سلامت و مراکز تحقیقاتی کشور برشمرد.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید