ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

رئیس سازمان نظام پرستاری با اشاره به افزایش روزافزون نیاز کشور به پرستار، به علاقمندان پرستاری توصیه کرد که این رشته تحصیلی را در کنکور انتخاب کنند و نگران آینده شغلی خود نباشند.
اصغر دالوندی افزود: پرستاری در یک دهه آینده، در میان سه شغل برتر جهان قرار دارد و بعد از فناوری اطلاعات و برنامه نویسی، سومین شغل برتر جهان است.
وی افزود: بر اساس آمارها، جهان به ۷.۵ میلیون پرستار و ایران به ۱۵۰ هزار پرستار نیاز دارد که این موضوع به معنای تضمین شده بودن شغل پرستاری برای متقاضیان و علاقمندان آن است.
دالوندی به نقش عرضه و تقاضا در بازار کار نیز اشاره کرد و افزود: نقش پرستار در جامعه ایران رو به گسترش است. مردم هر روز بیشتر به خدمات پرستاری سالمندی، کودک و پرستار در منزل احساس نیاز می کنند.
رئیس سازمان نظام پرستاری گفت: سالانه، حداقل پنج هزار پرستار بازنشسته می شوند که در کنار بازنشستگان پیش از موعد و امثال آن، تعداد خروجی های نظام پرستاری در سال به ۱۰ هزار نفر می رسد که معنای آن این است که علاوه بر ۱۵۰ هزار پرستاری که کم داریم، سالی ۱۰ هزار پرستار هم برای جایگزینی نیروهای بازنشسته نیاز داریم.
وی، رشته پرستاری را رشته ای علمی عنوان کرد که علاقمندان به آن می توانند تا مقطع دکترا در آن ادامه تحصیل دهند، عضو هیات علمی دانشگاه ها شوند و با ایجاد کلینیک در بخش خصوصی فعالیت کنند.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید