ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی گفت: دانشکده پرستاری این شهرستان برای نخستین بار، امسال با ظرفیت ۲۰ نفر از سراسر کشور دانشجو می‌پذیرد.
جلال محمودزاده افزود: از این تعداد ۱۰ نفر دانشجوی پسر و ۱۰ دانشجوی دختر در مقطع کارشناسی پیوسته پذیرش می‌شود.
وی ادامه داد: پس از صدور موافقت اصولی، هم‌اکنون امکان انتخاب رشته در این دانشکده برای کنکوری‌های سال ۹۸ در دفترچه انتخاب رشته فراهم شده است.
نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه این دانشگاه در ۶ هزار متر مربع مساحت ساخته شده، بیان کرد: این ساختمان در مرحله اول مقرر شده بود تا دانشکده علوم اجتماعی باشد اما با پیگیری انجام شده به ساختمان پیراپزشکی و درنهایت به مجتمع عالی سلامت و دانشکده پرستاری تغییر یافت.
وی با بیان اینکه ساخت این دانشگاه بیش از ۹۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، ادامه داد: مراحل تاسیس این دانشکده از جمله بخش‌های سالن اجتماعات، ۱۵ اتاق ویژه اساتید، ۱۰ کلاس درس، سالن مطالعه و مخزن کتاب، انتشارات، امور اداری، آموزشی و مالی، انبار، سایت رایانه، نمازخانه و آمفی تیاتر به اتمام رسیده است.
محمودزاده تاکید کرد: دانشکده پرستاری می‌تواند زمینه ای برای ایجاد دانشگاه علوم پزشکی در مهاباد باشد و این امر را تسهیل می‌بخشد که در آینده دانشکده به دانشگاه علوم‌پزشکی ارتقا پیدا کند.
مهاباد قطب درمانی جنوب استان آذربایجان‌غربی محسوب می‌شود و در حال حاضر ۲ بیمارستان ۳۵۰ تختخوابی دولتی و ۹۶ تختخوابی تامین اجتماعی در حال احداث است.هم اکنون ۲ دانشکده فعال پرستاری استان آذربایجان‌غربی در خوی و ارومیه وجود دارد.مهاباد با ۲۳۷ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید