ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران از بهره‌برداری مرکز آزمایشگاهی ، تشخیصی و تالار تشریح پزشکی قانونی در ساری خبر داد و گفت: با افتتاح این مرکز ساری به ۱۰ آزمایشگاه ژنتیکی DNA پزشکی قانونی کشور می‌پیوندد.
دکتر علی عباسی سرمایه‌گذاری این طرح ملی را ۱۲میلیارد تومان اعلام کرد و توضیح داد: این مرکز نیاز آزمایشگاهی سم‌شناسی ، آسیب‌شناسی ، تشخیص ژنتیکی یا DNA و سرولوژی ( تشخیص لکه های خونی ) پزشکی قانونی استان های مازندران ، سمنان و گلستان را تحت پوشش قرار می دهند.
وی با بیان این که یکشنبه هفته آینده این مرکز آزمایشگاهی با حضور رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور افتتاح می شود، افزود: همزمان 2ساختمان اداره پزشکی قانونی شهرستان نور و رامسر نیز به بهره برداری می رسد.
مدیر کل پزشکی قانونی مازندران با بیان این که این ۲ طرح از مصوبات سفر رئیس جمهوری به استان مازندران است، ادامه داد: ساختمان اداری نور با یک میلیارد و ۲۰۰میلیون تومان از سوی بسیج سازندگی ساخته شده است.
عباسی در مورد طرح ساختمان اداری پزشکی قانونی رامسر نیز گفت: زمین این طرح توسط خانم خیر " نسا صادق ذکیا " اهدا شد و با هزینه یک میلیارد ۱۰۰میلیون تومانی ساخته شده است.
همزمان با دهه فجر ۲۶ هزار میلیارد ریال پروژه‌های عمرانی ، اقتصادی و اشتغالزایی در این استان به بهره‌برداری می‌رسدکه ۸۸۷ پروژه در حوزه صنعت و معدن ، برقرسانی ، آب و گاز و گردشگری و کشاورزی در شهرها و روستاهای استان مازندران است.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید