ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

ثبت نام دومین دوره آزمون بخش نظری دوره ICU ویژه پرستاران و پزشکان متخصص سال 1400 (طرح ملی کووید) از تاریخ 1400/04/14 لغایت 1400/04/19 فقط به صورت اینترنتی از طریق سایت سازمان سنجش آموزش پزشکی صورت می گیرد.
همزمان با تکمیل فرم ثبت نام داوطلبان باید نسبت به ارسال مدارک اسکن شده خود فقط به صورت اینترنتی به آدرس فوق الذکر اقدام نمایند. در صورت کامل بودن مدارک و احراز شرایط شرکت در آزمون کارت ورود به جلسه صادر خواهد شد.
زمان برگزاری آزمون کتبی ساعت 9 صبح روز پنجشنبه مورخ 1400/04/24 به شیوه الکترونیک یا کاغذی خواهد بود.
صرفاً افرادی مجاز به ثبت نام در آزمون خواهند بود که اسامی آنها توسط دانشگاه مربوطه به مرکز ملی آموزش مهارتی و حرفه ای علوم پزشکی اعلام شده باشد.
مهارت آموزانی که به هر دلیل موفق به ثبت نام در آزمون اول نشده اند، می توانند نسبت به ثبت نام در آزمون دوم اقدام نمایند.
افرادی که برای آزمون مرحله اول ثبت نام نموده و حق ثبت نام پرداخت کرده ولی به دلیل عدم برگزاری آزمون الکترونیک در شهر محل سکونت آنها، موفق به شرکت در آزمون نشده اند، بدون پرداخت حق ثبت نام می توانند در آزمون مرحله دوم شرکت نمایند. این دسته از داوطلبان لازم است در زمان اعلام شده برای ویرایش اطلاعات توسط مرکز سنجش آموزش پزشکی نسبت به انتخاب محل آزمون اقدام نمایند.
مهارت آموزانی که در آزمون مرحله اول شرکت کرده اند اما در آزمون پذیرفته نشده اند، می توانند نسبت به ثبت نام مجدد در آزمون مرحله دوم اقدام نمایند.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید