ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

معاون پرستاری وزارت بهداشت با اشاره به حادثه‌خیز بودن کشور، تربیت پرستاران دوره دیده برای کنترل و مدیریت حوادث و بلایا را ضروری خواند و گفت: تیم ملی پرستاری در بحران با آموزش ۱۰۰ پرستار از سراسر کشور تشکیل شده است.
دکتر عباس عبادی در سومین دوره آموزشی مدیریت پرستاری در حوادث و بلایا، گفت: برای ایجاد تیم ملی پرستاری بحران، از دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور پرستارانی که در زمینه‌های تریاژ، آی سی یو و اورژانس، مهارت و تجربه دارند در سه دوره آموزشی پودمانی پرستاری بحران به صورت تئوری و عملی آموزش می‌بینند.
وی با بیان این که این دوره‌ها با همکاری مرکز تحقیقات حوادث و بلایای دانشگاه توانبخشی و سلامت اجتماعی تدوین و ارائه می‌شود، اظهار کرد: پیش از این دو دوره ۳ روزه برای حدود ۶۵ پرستار برگزار شده و این سومین دوره است که با حضور ۳۵ نفر به مدت سه روز در حال برگزاری است.
معاون پرستاری وزارت بهداشت، افزود: بعد از اتمام سه دوره آموزشی به افراد معرفی شده، گواهی داده می‌شود و این افراد دوره دیده موظف هستند در شهر و استان خودشان به پرستاران با تجربه و علاقمند به صورت آبشاری آموزش‌های لازم را ارائه دهند.
وی در پایان تاکید کرد: در شرایط بحرانی، پرستاران آموزش دیده دوره پرستاری بحران، هسته مرکزی ارائه خدمات درمانی را می‌توانند بر عهده گیرند.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید