ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

یک عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت که مبالغ قابل توجهی به دانشگاه‌های علوم پزشکی کل کشور برای اجرای قانون تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری پرداخت شده که امیدوارم این روزنه امیدی برای اجرای کامل این قانون باشد.
محمدعلی محسنی بندپی درباره روند اجرای قانون تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری اظهار کرد: در ابتدا لازم است هفته پرستار را به پرستاران زحمت کش تبریک بگویم که در تمامی مقاطع به خصوص در دفاع مقدس و کرونا به مردم خدمت کرده و از جان و زندگی خود گذشتند.
وی ادامه داد: پیرو تاکیدات و فرمایشات مقام معظم رهبری، مجلس یازدهم و کمیسیون بهداشت و درمان به صورت جدی پیگیر اجرای قانون برنامه درباره تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری بود؛ بررسی‌ها از وزارت بهداشت بیانگر آن است که مبالغ قابل توجهی به دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور جهت پرداخت علی‌الحساب تعرفه خدمات پرستاری پرداخت شده است؛ این اعتبار باید شامل حال تمامی کسانی شود که خدمات پرستاری ارائه می‌کنند.
محسنی بندپی ابراز امیدواری کرد که این پرداخت علی‌الحساب روزنه امیدی برای اجرای کامل قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری باشد.
این عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی درباره تمهیدات اندیشیده شده جهت جبران کمبود پرستاران گفت: با توجه به بازنشسته شدن تعداد زیادی از پرستاران و همچنین لزوم افزایش تخت‌های بیمارستانی و به تبع آن نیاز به پرستاران، وزارت بهداشت و درمان مشغول رایزنی با سازمان برنامه و بودجه و سازمان امور اداری استخدامی برای کسب مجوز است؛ در صورت صدور مجوز وزارت بهداشت می‌تواند تا آخر سال آزمون جذب برای ۲۰ هزار پرستار برگزار کند.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید