ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی اعلام کرد که فشارهای زیادی برای حذف بومی‌گزینی پزشکی وجود دارد.

جبار کوچکی‌نژاد نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در حوزه انتخابیه بنده به شدت کمبود پزشک وجود دارد. با وجود آنکه در برخی از رشته‌های تخصصی پزشکی به اندازه کافی پزشک داریم، اما در حوزه انتخابیه بنده در برخی از حوزه‌های پزشکی از جمله متخصص قلب یا بیهوشی به شدت با کمبود پزشک مواجه هستیم.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه مردم برای تامین نیازهای درمانی خود به کجا سفر می‌کنند، گفت: مردم واقعاً در این زمینه گرفتار هستند. جای تاسف دارد که ضعیف‌ترین خدمات درمانی را در استان گیلان داریم.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تعداد بیمارستان‌های دولتی استان گیلان بسیار کم است و مردم مجبور هستند برای درمان خود بیشتر به بیمارستان‌های خصوصی مراجعه کنند. از سوی دیگر و از آنجایی که دولت مطالبات خود به بخش خصوصی را پرداخت نمی‌کند، بیمارستان‌های خصوصی به ناچار از مردم در ازای درمان، پول نقد دریافت می‌کنند و این موضوع سختی در حوزه درمان است که ما در حال پیگیری هستیم تا مرتفع شود.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چه مشکلاتی در سفرهای درمانی برای بیماران و همراهان آنها ممکن است به وجود بیاید، یادآور شد: اغلب مردم حوزه انتخابیه بنده برای درمان بیماری‌های خود به استان تهران می‌آیند و این سفرها هزینه‌های زیادی را برای آنان به دنبال خواهد داشت.

کوچکی‌نژاد در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه در توزیع پزشک‌هایی که هر سال فارغ‌التحصیل می‌شوند، آیا نیازهای درمانی منطقه شما تأمین می‌شود، گفت: تلاش بر آن است که سهم مناطق محروم در حوزه پزشکی حفظ شود، اما علوم پزشکی باید محکم روی این موضوع بایستد، چرا که فشارهای زیادی روی این بخش است تا سهم مناطق محروم در حوزه پزشکی(بومی گزینی) حفظ نشود.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید