ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

براساس توافق صورت گرفته مقرر شد دفترچه آزمون استخدامی هنرآموز و دبیری هر چه سریع‌تر تکمیل و نهایتا تا هفته آینده منتشر شود.

جزئیات برگزاری چند آزمون استخدامی در سال ۱۴۰۲ اعلام شد. دفترچه راهنمای ثبت‌نام آزمون استخدامی فراگیر ۱۴۰۲، در سایت آزمون بارگذاری شده است. آخرین آزمون استخدامی و جزئیات درباره ثبت‌نام و زمان برگزاری آزمون استخدامی سازمان‌ها و دستگاه‌های دولتی را در عرشه آنلاین بخوانید.

رئیس امور جذب، به‌کارگیری و رشد سازمان اداری و استخدامی کشور از انتشار دفترچه استخدامی هنرآموز و دبیری تا هفته آینده خبر داد که قرار است براساس این آزمون بیش از ۲۲ هزار نفر هنرآموز و دبیر جذب شوند.
علیرضا علی‌خان‌زاده گفت: براساس توافق صورت گرفته بین سازمان اداری و استخدامی کشور و وزارت آموزش و پرورش مقرر شد دفترچه آزمون استخدامی هنرآموز و دبیری هر چه سریع‌تر تکمیل و نهایتا تا هفته آینده منتشر شود.
وی افزود: بر این اساس آزمون استخدامی هنرآموز و دبیری مردادماه امسال برگزار خواهد شد تا ۲۲ هزار و ۱۴۸ هنرآموز و دبیر جذب شوند.
رئیس امور جذب، به‌کارگیری و رشد سازمان اداری و استخدامی کشور ادامه داد: همچنین نتایج مرحله اول آزمون استخدامی آموزش و پرورش ابتدای تیرماه امسال منتشر خواهد شد.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید