ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

اصلاحات سری دوم در دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز (Ph.D) سال 1396 از ساعت 18 چهارشنبه 13 اردیبهشت ماه منتشر شده است.
دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز (Ph.D) سال 1396 در تاریخ 30 فروردین 96 منتشر شده است. اولین اطلاعیه اصلاحات دفترچه 9 اردیبهشت 96 منتشر شده است و داوطلبان مجاز به انتخاب رشته در آزمون دوره دکتری نیمه‌متمرکز (Ph.D) سال 1396 باید برای انتخاب رشته به اطلاعیه سری دوم اصلاحات، توجه کنند.
با توجه به تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز (Ph.D) سال 1396 تا ساعت 24 روز شنبه 16 اردیبهشت ماه 96، داوطلبان برای انتخاب رشته به اصلاحات دفترچه راهنما توجه کنند.
تمامی متقاضیان، ضرورت دارد در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی و اطلاعیه های اصلاح دفترچه راهنما به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش مراجعه و نسبت به ثبت کد رشته محل‌های انتخابی در آزمون دکتری اقدام کنند.
اطلاعیه سازمان سنجش درخصوص رشته‌های جدید و همچنین برخی اصلاحات در کدرشته‌محلها که از سوی دانشگاهها و موسسات آموزش عالی واصل شده هم اکنون در سایت سازمان سنجش در دسترس است.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید