ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

دفترچه راهنمای انتخاب رشته/محل آزمون دکتری تخصصی و دکتری پژوهشی رشته های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی، داروسازی و دندانپزشکی سال تحصیلی 1401-1400 بر روی سایت سازمان سنجش آموزش پزشکی قرار گرفت.

بر اساس نمره داوطلبان در هر رشته و با توجه به سهمیه داوطلبان، به تعداد دو برابر ظرفیت، جهت آزمون مرحله دوم دعوت شده اند.
داوطلبانی می توانند در مصاحبه دکتری پژوهشی شرکت نمایند که دارای حداقل دو مقاله اصیل پژوهشی چاپ و نمایه شده در نمایه های بین المللی PubMed یا Web of Sciendes به عنوان نویسنده اول یا مسئول باشند.
آزمون مرحله دوم (مصاحبه) به صورت ساختارمند (در سه بخش سوابق آموزشی، پژوهشی و فناوری، مصاحبه علمی و بخش عملی و طرح واره) برگزار خواهد شد.
رشته های مربوط به دانشگاه آزاد تابع قوانین و مقررات دانشگاه مربوطه بوده و داوطلبان جهت کسب اطلاعات باید به آن دانشگاه (سایت مربوطه) مراجعه نمایند.
تحصیل در دوره های شهریه پرداز مستلزم پرداخت شهریه است که مبلغ آن توسط دانشگاه اعلام خواهد شد، داوطلبان جهت کسب اطلاعات در خصوص مبلغ شهریه باید به دانشگاه مربوطه مراجعه نمایند.
در رشته محلهایی که دانشجو به صورت مشترک بین دو دانشگاه پذیرش می شود، فرد پذیرفته شده دانشجوی دانشگاه مبدأ خواهد بود، لیکن دانشجو باید آمادگی داشته باشد تا تمام یا قسمتی از دوره آموزشی یا پژوهشی خود را بر اساس تفاهم نامه میان دانشگاهها در هر محل که دانشگاه ها تعیین می کنند، بگذراند.
انتخاب رشته محل و ارسال مدارک و سوابق آموزشی و پژوهشی از روز دوشنبه 18 مرداد تا روز چهارشنبه 20 مرداد 1400 از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی انجام خواهد شد. از آنجا که فرایند پذیرش نهایی بر اساس نمره و سهمیه داوطلب و با توجه به ترتیب اولویت انتخاب های وی صورت می گیرد، لذا توصیه می شود اولویتهای انتخابی هر داوطلب بر اساس علاقه فردی انجام پذیرد.

 

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید