ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

برای پذیرش دانشجوی دکتری تخصصی در رشته های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی، دندانپزشکی و داروسازی بیش از یک هزار و ۴۰۰ نفر ظرفیت تعیین شده است.
انتخاب رشته آزمون دکتری تخصصی (Ph.D) در رشته‌های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی، دندانپزشکی و داروسازی تا چهارشنبه ۲۰ مردادماه ادامه دارد.
در رشته‌های علوم پایه، بهداشت و تخصصی و داروسازی که به صورت مجموعه می‌باشند، داوطلبان در صورت داشتن کلیه شرایط مربوط از جمله مطابقت مدرک تحصیلی مقطع قبل با مدارک مورد پذیرش در رشته‌های هر مجموعه می‌توانند در مصاحبه رشته‌های آن مجموعه شرکت کنند.
داوطلبان حائز شرایط باید نسبت به انتخاب رشته‌ها و محل‌های مورد نظر به ترتیب اولویت و علاقه اقدام کنند.
پذیرش در دانشگاه‌ها یا مراکز شامل: ارتش، انستیتو پاستور ایران، بقیه الله، دانشگاه آزاد، دانشگاه تربیت مدرس، دانشگاه شاهد، سازمان انتقال خون ایران، مرکز قلب شهیدرجایی، مؤسسه سرم سازی رازی از طریق وزارت بهداشت انجام شده ولی سایر شرایط از جمله خدمات و امکانات رفاهی تابع ضوابط و قوانین آن مؤسسه است.
داوطلبان می‌توانند جهت اطلاع بیشتر به آن دانشگاه یا مرکز (و یا سایت مربوطه) مراجعه کنند. وزارت بهداشت هیچ‌گونه مسئولیتی در خصوص شرایط خاص این دانشگاه‌ها یا مؤسسات ندارد.
دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور تعهدی در قبال اسکان و تامین خوابگاه ندارند و بر اساس امکانات موجود، خوابگاه در اختیار دانشجو قرار می‌دهند.
دبیرخانه شورای آموزش علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی و همچنین مرکز سنجش آموزش پزشکی در مورد ارائه یا عدم ارائه خوابگاه هیچ‌گونه مسئولیتی ندارند.
تحصیل در دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله برای اعضای رسمی سپاه با ارائه مجوز شرکت در آزمون از معاونت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی سپاه و همچنین سایر نیروهای مسلح شامل اعضای رسمی ارتش، نیروی انتظامی و وزارت دفاع با ارائه مجوز شرکت در آزمون از رده خدمتی مربوطه و تایید لیست شرکت کنندگان توسط دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله با پرداخت شهریه در قالب قرارداد آموزشی انجام خواهد شد.
رشته‌های مربوط به دانشگاه آزاد تابع قوانین و مقررات دانشگاه مربوطه بوده و داوطلبان جهت کسب اطلاعات باید به آن دانشگاه (یا سایت مربوطه) مراجعه کنند.
تحصیل در دوره‌های شهریه پرداز مستلزم پرداخت شهریه است که مبلغ آن توسط دانشگاه اعلام خواهد شد.
در رشته محل‌هایی که دانشجو به صورت مشترک بین دو دانشگاه پذیرش می‌شود، فرد پذیرفته شده دانشجوی دانشگاه مبداء خواهد بود، لیکن دانشجو باید آمادگی داشته باشد تا تمام یا قسمتی از دوره آموزشی یا پژوهشی خود را بر اساس تفاهمنامه میان دانشگاه‌ها در هر محل که دانشگاه‌ها تعیین می‌کنند، بگذراند.
چنانچه در رشته / محلی به دلیل تعداد کم داوطلبان، حداقل دو نفر دانشجو قابل معرفی نباشد، داوطلب در پذیرش نهایی به سایر اولویت‌های انتخابی خود معرفی خواهد شد. گرایش‌های مختلف در هر رشته توسط گروه‌های آموزشی دانشگاه پذیرنده تعیین می‌شود.
تمامی شاغلین ستاد وزارت بهداشت، دانشگاه / دانشکده‌های علوم پزشکی و سازمان‌های وابسته متقاضی شرکت در آزمون، قبل از هرگونه اتخاذ تصمیم در خصوص انتخاب رشته تحصیلی، باید از انطباق کامل رشته مورد نظر با شرایط احراز شغل مورد تصدی فعلی اطمینان حاصل کنند و از طریق سایت مرکز توسعه مدیریت و تحول اداری وزارت بهداشت مجوز لازم را اخذ کنند.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید