ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

مهلت ثبت‌نام در آزمون دکتری تخصصی و دکتری تخصصی پژوهشی و فناوری محور رشته‌های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی، داروسازی و دندانپزشکی امروز به پایان می‌رسد.

آزمون پذیرش دانشجو در مقطع دکتری تخصصی (Ph.D) و دکتری تخصصی پژوهشی/ فناوری محور (Ph.D by Research) رشته‌های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی، داروسازی و دندانپزشکی در روزهای ۲ و ۳ تیرماه ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.
ثبت‌نام در این آزمون از یکشنبه ۱۵ اسفند آغاز شده است و داوطلبان تا ساعت ۲۴ امروز یکشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ می‌توانند به صورت اینترنتی با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی در آزمون ثبت‌نام کنند.
هزینه ثبت‌نام آزمون کتبی مبلغ ۲ میلیون و ۸۵ هزار ریال (۲۰۸ هزار و ۵۰۰ تومان) و استفاده از خدمات پیامکی ۱۲ هزار ریال (۱۲۰۰ تومان) است. داوطلب باید با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی نسبت به خرید اعتبار به مبلغ ۲ میلیون ۹۷ هزار ریال (۲۰۹ هزار و ۷۰۰ تومان) و دریافت کد پرداخت برای ثبت‌نام آزمون دکتری تخصصی (Ph.D) اقدام کند.
با توجه به واریز مستقیم این مبالغ به‌حساب خزانه دولت، وجه پرداختی به‌هیچ‌عنوان قابل استرداد نیست. داوطلبانی که متقاضی شرکت در دو رشته (یا مجموعه) هستند باید برای هر یک پرداخت جداگانه انجام دهند.

 

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید