ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

سازمان سنجش آموزش پزشکی کشور در اطلاعیه ای زمان ثبت نام آزمون دکتری رشته داروسازی و رشته های علوم پایه، بهداشت، تخصصی و دندانپزشکی سال 1402 را اعلام کرد.

در این اطلاعیه آمده است، با توجه به تصمیمات اتخاذ شده توسط مراجع ذی صلاح مبنی بر ایجاد تغییراتی در این آزمون موارد زیر را به اطلاع می رساند:
- ثبت نام آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی رشته های داروسازی از 1401/12/14 تا 1401/12/21 خواهد بود.
- آزمون مجموعه رشته های داروسازی در تاریخ 1402/04/29 برگزار خواهد شد.
- ثبت نام آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی سایر رشته ها (به جز داروسازی) نیمه دوم اردیبهشت 1402 خواهد بود.
- آزمون رشته های علوم پایه، بهداشت و تخصصی و دندانپزشکی در تاریخ 1402/08/04 (در یک نوبت) برگزار خواهد شد. پذیرفته شدگان این آزمون، دانشجوی ورودی بهمن ماه (نیمسال دوم) سال 1402 خواهند بود.
- درس استعداد تحصیلی از مواد امتحانی تمامی رشته ها حذف خواهد شد.
- درس زبان انگلیسی به عنوان یکی از دروس امتحانی با 30 سؤال برای تمامی رشته ها شامل سؤالات عمومی و تخصصی آن رشته خواهد بود.
- پذیرفته شدگان آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی سال 1401 و نیز دانشجویان دوره روزانه و غیرروزانه در حال تحصیل مقطع دکتری سال های قبل، می توانند در آزمون سال 1402 ثبت نام و شرکت نمایند و در صورت پذیرش، باید انصراف قطعی خود از رشته قبلی را به دانشگاه جدید محل تحصیل ارائه دهند.
- متقاضیان استفاده از امتیاز استعداد درخشان توجه نمایند طبق آیین نامه جدید تسهیل ادامه تحصیل دانشجویان استعداد درخشان وزارت متبوع، داوطلبان واجد شرایط در هر مقطع فقط یک نوبت مشروط بر اینکه بیش از دو سال از زمان فارغ التحصیلی آنها نگذشته باشد، مجاز به استفاده از این امتیاز هستند. شرکت در جلسه آزمون (اعم از قبولی یا عدم قبولی) به منزله استفاده تلقی می شود.

 

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید