ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

دیدگاه مثبت معاونت‌های آموزشی و درمان وزارت بهداشت به تقویت و گسترش رشته طب اورژانس، زمینه‌ساز افزایش خدمات بیمارستانی و رضایت بیماران است.
باقری فرد معاون آموزشی وزارت بهداشت در جلسه‌ای با حضور نادر توکلی، رییس انجمن طب اورژانس، علی بیداری دبیر بورد تخصصی طب اورژانس، شروین فرهمند عضو هیات بورد طب اورژانس، طالبیان معاون اجرایی معاونت درمان و واعظی رییس اداره اورژانس بیمارستانی معاونت درمان وزارت بهداشت با تاکید بر تقویت رشته طب اورژانس خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه خدمات رشته طب اورژانس در حوزه بیمارستانی در ارتباط مستقیم با بیمار است، تقویت آن زمینه‌ساز ارائه خدمات به طور کامل است؛ لذا دستاورد تقویت رشته طب اورژانس در حوزه آموزش و ورود آن در زمره رشته‌های فوق تخصصی، فلوشیپ و مراکز تربیت دستیار، عامل افزایش کیفیت و انسجام این رشته خواهد بود.
طالبیان، معاون اجرایی معاونت درمان نیز ضمن تشریح نقاط ضعف رشته طب اورژانس به بیان اقدامات و راهکار‌های ارائه شده در جهت تقویت و ساماندهی رشته مذکور پرداخت و هم‌اندیشی لازم توسط سایر شرکت‌کنندگان جلسه انجام شد.
در ادامه توکلی، رییس انجمن طب اورژانس با اشاره به نیاز به تقویت رشته طب اورژانس افزود: مباحثی مانند معیشت و ضمانت تامین اشتغال برای دانشجویان، سهولت شغلی و ساماندهی و تصویب رشته‌های فوق تخصصی در این رشته و اصلاح کوریکولوم‌های رشته طب اورژانس با همکاری و مساعدت دبیرخانه شورای تخصصی، عامل پیشرفت و گسترش رشته طب اورژانس خواهد بود.
توکلی ضمن ابراز خرسندی از دیدگاه مثبت معاونت آموزشی و معاونت درمان وزارت بهداشت به این حوزه گفت: برخی رشته‌ها مانند طب اورژانس و بیهوشی از رشته‌های حاکمیتی هستند که افزایش انگیزش در پزشکان برای حضور در این رشته‌ها عامل پیشرفت خدمات و افزایش رضایت بیماران در بیمارستان‌ها خواهد بود.
وی ابراز امیدواری کرد: دستاورد‌های سلسله جلسات گسترش و پیشرفت طب اورژانس به زودی در سطح جامعه و بیمارستان‌ها احساس شود.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

کاربرانی که در این گفتگو شرکت کرده اند

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید