ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

سمپوزیوم بین‌المللی سرطان از آزمایشگاه تا بالین توسط پژوهشگاه رویان جهاد دانشگاهی ۵ و ۶ بهمن ماه برگزار می‌شود.
سمپوزیوم بین‌المللی سرطان از آزمایشگاه تا بالین پژوهشگاه رویان با موضوع رویکردهای پیشگیری از سرطان، تشخیص سرطان و درمان سرطان، در ایران و دنیا برای دانشجویان، اساتید دانشگاه، پزشکان و متخصصان با رشته‌های مرتبط و با سخنرانی اساتید برجسته ملی و بین‌المللی به صورت حضوری در محل سالن همایش‌های پژوهشگاه رویان برگزار می‌شود.
آمار ابتلا به سرطان در ایران کمتر از متوسط جهانی برآورد می‌شود، اما سرطان در ایران روندی رو به رشد دارد، بنابراین لازم است تا به‌ کارگیری مؤلفه‌های اصلی کنترل سرطان شامل پیشگیری، تشخیص زودهنگام و استفاده از روش‌های هدفمند در درمان از ابتلا به بسیاری از سرطان‌ها جلوگیری کرد تا آمار مرگ و میر در اثر ابتلا به این بیماری را کاهش داد.
پیشگیری از سرطان، تشخیص سرطان، زیست شناسی سرطان، درمان سرطان و اخلاق و چالش‌ها سرفصل‌های سمپوزیوم بین المللی سرطان از آزمایشگاه تا بالین پژوهشگاه رویان هستند.
این سمپوزیوم بین المللی با پشتوانه تجربه و تخصص اساتید و متخصصین این حوزه، با هدف آگاهی ‌رساندن درباره سرطان چه در حوزه تشخیص و چه درمان می‌تواند مؤثر باشد و به محققان و علاقه مندان این حوزه کمک می‌کند تا پژوهش‌های مؤثری برای مبارزه با سرطان انجام دهند.
علاقمندان برای انجام ثبت نام و دریافت اطلاعات تکمیلی می توانند به وبسایت معاونت آموزشی پژوهشگاه رویان (اختصاصی سمپوزیوم و کارگاه های نام برده) مراجعه نمایند.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید