ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

۲۵۰ نفر جذب مراکز درمانی استان بوشهر می‌شود و مجوز استخدام 300 نفر برای کل استان همدان اخذ شده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: با افزایش تخت‌های بیمارستانی در استان بوشهر زمینه جذب نیروهای جدید در مراکز درمانی فراهم شده که در این راستا ۲۵۰ نفر جذب مراکز درمانی استان بوشهر می‌شود.
سعید کشمیری در نشست بررسی جذب نیروهای مورد نیاز مراکز درمانی استان بوشهر با اشاره به افزایش تخت‌های بیمارستانی در استان بوشهر اظهار داشت: اکنون تمام شهرستان‌های استان بوشهر دارای مرکز درمانی بیمارستانی هستند که در راستای تحقق نیازهای پرسنلی، مجوز استخدام نیروهای درمانی، خدماتی، تشخیصی، پرستاری و دیگر حوزه‌ها صادر شده است.
وی از برگزاری آزمون استخدامی برای جذب نیروهای مورد نیاز مراکز درمانی استان بوشهر خبرداد و گفت: نیروهای مورد نیاز بیمارستان‌های دیر، اهرم، خورموج و شهرهای جنوبی استان بوشهر به زودی جذب می‌شوند.
کشمیری با بیان اینکه نیروهای مورد نیاز شبکه بهداشت و درمان عسلویه تامین می‌شود خاطر نشان کرد: برای برگزاری آزمون استخدامی و جذب نیروهای مورد نیاز مراکز درمانی استان بوشهر به‌زودی آگهی آن در سایت دانشگاه علوم پزشکی بوشهر منتشر می‌شود.
.رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان با انتقاد از چهره نامناسب دیوارهای بیمارستان فاطمیه، گفت: این چهره ناخوشایند ظاهری درخور خدمات یک بیمارستان فوق‌تخصصی نیست و لااقل باید برای زیباسازی نمای آجری آن تلاش کرد.
دکتر حبیب‌الله موسوی‌بهار چهارشنبه ۲۶ مهرماه در آئین افتتاح بخش NICU2دکتر مشتاقی بیمارستان فاطمیه همدان، با بیان اینکه فوق‌تخصصی‌ترین اقدامات نوزادان و زنان در این بیمارستان انجام می‌شود و در آن از نوزادان ۹۰۰ گرمی رگ‌گیری می‌شوند، خاطرنشان کرد: به چهره ساختمانی این بیمارستان نمی‌آید که چنین خدمات تخصصی را ارائه دهد.
وی در ادامه از به‌کارگیری نیروی انسانی در این بیمارستان یاد کرد و افزود: برای گرفتن نیروی اضافی به صورت شرکتی باید از درآمدهای بیمارستان استفاده شود که متأسفانه برای ما مقدور نیست چرا که بیمه‌ها طلب ۳۰۰ میلیاردی ما را نمی‌دهند.
موسوی‌بهار با اعلام اینکه مجوز استخدام ۳۰۰ نفر برای کل استان را گرفته‌ایم که متولی برگزاری آزمون و ثبت‌نام آن هم سازمان سنجش است، به بهبود هتلینگ بیمارستان‌ها اشاره و اظهار کرد: کاری که در بهبود هتلینگ انجام شد، نیاز مبرمی بوده که ممکن است بسیاری آن را درک نکنند.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید