ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

دانشگاه ملایر برای تأمین نیروی انسانی مورد نیاز خود براساس مجوز تاریخ 96/04/31 هیات ‌امناء دانشگاه، تعداد 5 نفر از افراد واجد شرایط را از طریق آزمون کتبی و مصاحبه عمومی و تخصصی و گزینش در سطح شهرستان ملایر به ‌صورت قراردادی به‌کار خواهد گرفت.
ثبت‌نام در اين آزمون، منحصراً به‌صورت اينترنتي و از طريق پايگاه اطلاع‌رساني سازمان سنجش آموزش كشورانجام حواهد شد.كليه متقاضيان، ضرورت دارد كه در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه شرايط عمومي و اختصاصي آزمون و فراهم نمودن مدارك و اطلاعات مورد نياز، نسبت به ثبت‌نام در آزمون فوق اقدام نمایند.مهلت فوق به هیچ وجه تمدید نخواهد شد.
ثبت‌نام به‌صورت اينترنتي از روز یکشنبه مورخ 96/10/24 لغايت روز شنبه مورخ 96/10/30 انجام خواهد پذيرفت.
لازم به ذکر است حداکثرسن داوطلبان دارای مدرک تحصیلی کارشناسی30 سال و برای کارشناسی­ارشد ۳۵ سال است. داوطلبین نباید مستخدم رسمی، پیمانی، قراردادی و یا بازخرید شده دستگاه‌های اجرایی باشند.
كارت شركت در آزمون از روز سه‌‌شنبه مورخ 96/12/15 براي مشاهده و پرينت بر روي سايت سازمان سنجش آموزش كشور قرار خواهد گرفت. آزمون در روز جمعه مورخ 96/12/18 منحصراً در دانشگاه ملایر واقع در شهرستان ملاير برگزار خواهد گرديد. نتایج اولیه آزمون متعاقباً از طریق سازمان مذكور به صورت سه برابر ظرفیت اعلام و پس از طی مراحل مصاحبه و گزینش توسط دانشگاه اسامی پذیرفته شدگان نهایی اعلام خواهد شد.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید