ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

سازمان امور اداری و استخدامی کشور در اطلاعیه ای از پذیرفته شدگان چهارمین آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی کشور خواست طبق زمانبندی تعیین شده برای تکمیل سایر مراحل استخدامی مراجعه کنند.
در اطلاعیه سازمان امور اداری و استخدامی کشور آمده است که پذیرفته شدگان آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی که در آزمون 3 شهریور 1396 شرکت کرده اند لازم است برای طی سایر مراحل آزمون همچون تکمیل فرم های گزینش با در دست داشتن مدارک مورد نیاز به ترتیب برادران در تاریخ 11 اسفندماه و خواهران در تاریخ 14 اسفند به هسته گزینش سازمان مراجعه کنند.
عدم مراجعه فرد پذیرفته شده در مهلت مقرر، به منزله انصراف از استخدام در سازمان اداری و استخدامی کشور تلقی می شود و مسئولیت آن تنها بر عهده شخص خواهد بود. زمان انجام مصاحبه گزینش متعاقباً اعلام خواهد شد.
پذیرفته شدگان با در دست داشتن چهار قطعه عکس پرسنلی، کپی آخرین مدرک تحصیلی و 2 مقطع قبل از آن، اصل و تصویر تمام صفحات شناسنامه و کارت ملی، اصل و تصویرکارت پایان خدمت یا معافیت(برادران)، گواهی مدارک ایثارگری(خانواده شهدا، جانبازان،آزادگان، رزمندگان و.....) و کارنامه چاپ شده از سایت می توانند از ساعت 9 صبح الی 16 بعداز ظهر به هسته گزینش مراجعه کنند.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید