ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

کارنامه نتایج اولیه آزمون استخدامی متمرکز دانشگاهها و دانشکدههای علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کشور در تاریخ 96/10/01 در سايت سازمان‌سنجش آموزش كشور قرار گرفت.
داوطلبان هریک از دانشگاههای علوم پزشکی وخدمات بهداشتی درمانی وابسته به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي مي‌بايست با توجه به نتیجه اولیه (نمرات خام) مندرج درکارنامه و توضیحات ذیل این اطلاعیه اقدام نمایند.
بنابر اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، براي كليه داوطلبان حاضر در جلسه حسب مورد براساس انتخاب شغل محل مربوطه كارنامه آزمون صادر شده است و داوطلبان موظفند براساس موارد ذيل عمل نمايند:
- كليه شرکت کنندگان در آزمون بایستی با مراجعه به سایت دانشگاه/دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اطلاعات مربوط به فهرست اولیه شرکت کنندگان مشمول بررسی مدارک، زمان و مکان بررسی مدارك و در صورت لزوم مصاحبه تخصصی را کسب نمایند.
- عدم مراجعه داوطلبان اعلام شده در فهرست اولیه بررسی مدارک در زمان مقرر اعلام شده در سایت دانشگاه/دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مربوطه به منزله انصراف از ادامه روند استخدام می‌باشد و داوطلب حق اعتراض نخواهد داشت.
- مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن آگهی و اصلاحیه بعدی آن و یا ارائه مدارک به صورت ناقص در زمان تعیین شده برعهده داوطلب خواهد بود و در هر مرحله از مراحل آزمون، مسابقه و جذب، محرز شود داوطلب به اشتباه یا به عمد اطلاعات خلاف واقع داده و یا فاقد شرایط مندرج در آگهی است، از انجام مراحل بعدی محروم گردیده و در صورت صدور حکم استخدامی، حکم مزبور لغو و بلااثر مي‌شود.
لازم به توضيح است اعلام نمرات خام در كارنامه و کسب حدنصاب به منزله پذیرفته شده نهایی آزمون نخواهد بود و صرفاً در صورت بررسی صحت مدارک و مستندات و تأیید اطلاعات ثبت‌نامی ، سهميه‌هاي استخدامي (ايثارگران و معلولين و...) و حسب مورد كسب امتياز لازم در مصاحبه، داوطلبان واجد شرايط به ترتيب نمرات فضلي و با توجه به ظرفيت مورد نياز پذيرفته‌شدگان اوليه مشخص به گزينش معرفي خواهند شد. بديهي است در صورت نقص در مدارک و مستندات ارائه شده و عدم تأیید اطلاعات ثبت‌نامی، داوطلب معرفی شده هیچ گونه حق اعتراضي نخواهد داشت.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید