ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

معاون آموزشی وزارت بهداشت گفت‌: در سال جاری، هزار مجوز جذب اعضای هیات علمی برای توزیع متناسب در دانشگاه های علوم پزشکی اخذ شده و تا پایان امسال هم در نظر داریم تا موافقت مجوز جذب ۳ هزار عضو هیات علمی دیگر هم بگیریم.
ابوالفضل باقری فرد با بیان این مطلب که نیروهای انسانی، مهمترین سرمایه های کشور هستند؛ افزود: حفظ و جذب نیروی انسانی جزو وظایف اصلی ما است.
معاون آموزشی وزارت بهداشت با اشاره به اینکه افراد با رتبه‌های برتر در دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور پذیرش می‌شوند، افزود: آیین نامه جذب و ارتقای اعضای هیات علمی بازنگری شده و شاخصهایی همچون فن آوری، آموزش، شاگردپروری و اهتمام به مرجعیت علمی مورد توجه قرار گرفته و به زودی برای تصویب، تقدیم شورای انقلاب فرهنگی خواهد شد.
باقری‌فرد بیان کرد: ارتقای اعضای هیات علمی باید در مسیر پیشرفت دانشگاه‌های علوم پزشکی موثر باشد.
وی تصریح کرد: جلسات هیات اجرایی جذب دانشگاهها باید به صورت منظم برگزار و صلاحیت علمی و عمومی افراد نیز بر اساس شاخص ها و ضوابط بطور دقیق بررسی شود.
باقری‌فرد با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری خاطر نشان کرد: هیأت‌های اجرایی جذب باید صلاحیت عمومی افراد را بررسی کنند و اعضای هیات علمی متخصص، متعهد و متدین را جذب کنند.
وی گفت: با توجه به افزایش پذیرش دانشجویان پزشکی و دندانپزشکی، تامین اعضای هیات علمی مورد نیاز دانشگاه‌های علوم پزشکی و نیز سایر زیرساخت‌ها ضروری با جدیت پیگیری می شود.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید