ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه بازنگری آئین‌نامه استخدامی در این وزارتخانه در حال انجام است، گفت: طرح استادمحوری به‌منظور جذب نخبگان در حال اجراست.
محمد علی زلفی‌گل در آئین تکریم و معارفه رئیس دانشگاه کردستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: شهدای عزیز جان و زندگی خود را برای امنیت و آرامش ما هدیه کردند.
وی با بیان اینکه آشنایی کامل و وابستگی ویژه‌ای به دانشگاه افتخارآفرین کردستان دارم، گفت: هیئت ممیزه و استاندارد‌های این دانشگاه نسبت به سایر دانشگاه‌های کشور بسیار بالاست که در کشور حرف برای گفتن دارد.
وزیرعلوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به اینکه دانشگاه کردستان در رتبه‌بندیی‌های بین‌المللی افتخار کسب کرده و این موفقیت ناشی از رعایت استاندارد‌های علمی این دانشگاه است، تصریح کرد: دانشگاه کردستان بسیاری از دانشگاه‌های صاحب‌نام را پشت سر گذاشته و امیدواریم حفظ این رتبه و ارتقای آن ادامه داشته باشد.
وی خطاب به رئیس مجمع نمایندگان کردستان افزود: از ظرفیت‌های این دانشگاه بیشتر در مجلس استفاده و در کمیسیون بودجه، اعتبارات ویژه‌ای به این دانشگاه اختصاص داده شود.
زلفی‌گل با یادآوری اینکه "هم‌مرز بودن کردستان با عراق" یک ظرفیت بزرگ و جاذبه‌ای ویژه‌ای برای جذب دانشجویان خارجی بوده که باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد، بیان کرد: از استاندار کردستان انتظار می‌رود از ظرفیت جامعه دانشگاهی بیشتر در انتصابات استفاده کند.
وی با بیان اینکه برای تحول در حوزه‌های مختلف وزارت علوم از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم، اظهار کرد: به زودی از ظرفیت یکی از اساتید کردستان در سطوح بالای مدیریتی این وزارتخانه استفاده می‌شود.
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به اینکه امتیازات، ظرفیت‌ها، اساتید و دانشمندان این دانشگاه هر کدام ظرفیت بزرگی برای تحول و توسعه در استان و این دانشگاه است، خاطرنشان کرد: اگر این اساتید، گنجینه‌ها و سرمایه‌ها در دانشگاه کردستان مانده‌اند تنها به‌خاطر عِرق است که به کردستان دارند.
وی با تاکید بر اینکه دانشگاه کردستان در زمینه مدیرسازی و پرورش نیرو فعال شود، ابراز داشت: این امر مهم را در کشور دنبال کرده و یقینا آینده درخشانی در انتظار این دانشگاه است.
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با ذکر اینکه بازنگری در آئین‌نامه استخدامی در حال انجام است، عنوان کرد: این آئین‌نامه با ادامه تحصیلی و اعمال مدرک تحصیلی کارمندان مشکلی نداشته، اما باید با رعایت قانون باشد.
وی از اعمال پایه‌های تشویقی اعضای هیئت علمی و یاوران علمی خبر داد و خاطرنشان کرد: جهش علمی بر مبنای عملکرد نیز اجرایی شد. برخی از مطالبات نیازمند مصوبه مجلس و سازمان برنامه و بودجه است که در حال پیگیری هستیم.
زلفی‌گل از تصویب جذب و اجرای طرح استادمحوری به‌منظور استعداد درخشان خبر داد و ابراز داشت: آئین‌نامه جذب نخبگان با ۵ امضا به شورای عالی فرهنگ داده شده که به عنوان هیئت علمی جذب شوند.
وزیرعلوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه جذب نخبگان به‌عنوان کارمند در ادارات نیز اجرایی شد، یادآور شد: اعضای هیئت علمی و کسانی که در پنج سال اول استخدامی‌شان هستند، در بدو ورود به منظور کمک ۶۰ میلیون تومان به آنان داده می‌شود.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید