ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

14020625000507 Test PhotoN معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر بهداشت با بیان اینکه 75 هزار نیروی انسانی در 3 مرحله در وزارت بهداشت جذب می‌شوند، گفت: در مرحله اول 25 هزار نفر استخدام می‌شوند.

 

بهروز رحیمی،معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت با اشاره به برنامه‌های بلند مدت وزارت بهداشت برای جذب، نگهداشت، آموزش و ارتقای نیروی انسانی در وزارت بهداشت، گفت: در دو سال گذشته بیش از 15 هزار تخت بیمارستانی و دو هزار پروژه بهداشتی جدید در کشور راه اندازی شده و در سه مرحله، جذب نیروی انسانی در وزارت بهداشت انجام می شود.

رحیمی با بیان اینکه در توافق با سازمان های برنامه و بودجه و همچنین امور استخدامی، 75 هزار نیروی انسانی در سه مرحله در وزارت بهداشت جذب می‌شوند، گفت: در مرحله اول 25 هزار نفر استخدام می شوند که دیروز (جمعه)  آزمون استخدامی در سراسر کشور برگزار شد.

وی افزود: باتوجه به گستردگی خدمات و ماموریت‌های وزارت بهداشت، حتی با وجود استخدام 75 هزار نفر مشکل کمبود نیروی انسانی حوزه سلامت برطرف نخواهد شد اما نیروی انسانی پروژه‌های افتتاح شده و یا آماده افتتاح از مرحله اول و استخدام 25 هزار نفر، تامین می شود.

معاون وزیر بهداشت با اشاره به برنامه ریزی و هماهنگی با سازمان امور استخدامی و برنامه و بودجه برای برگزاری مرحله دوم و استخدام 25 هزار نفر دیگر تا قبل از پایان امسال، گفت: برای آزمون استخدامی امروز، 111 هزار متقاضی و داوطلب ثبت نام کرده بودند که نشان دهنده استقبال متقاضیان برای استخدام در وزارت بهداشت است.

 رحیمی ادامه داد: در آزمون استخدامی امروز، 8 هزار و 500 نیرو در حوزه بهداشت، حدود سه هزار و 500 نفر در حوزه فوریت های پزشکی و اورژانس و بیش از 14 هزار و 500 نفر نیز در حوزه درمان و پرستاری جذب می شوند.

وی با بیان اینکه آزمون استخدامی در 67 دانشگاه علوم پزشکی کشور برگزار شد، ابراز امیدواری کرد: تا یکماه آینده نتایج اولیه این آزمون اعلام شود؛ البته امکان اعتراض داوطلبان به صورت اینترنتی و حضوری هم وجود دارد.

 

 

 

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید